Camron Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Skjønner ikke hvorfor de gadd å ha på vifta igjen... PC'n hadde klart å starte uten vel... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Kan jeg være så snill å få ei hagle og skyte hardt med? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) hjelpe meg. Sjønner godt at det må ha vært ganske frustrerende å stå å se på. Å vite at dette kan jeg gjøre på 30sek:P 5869784[/snapback] han "nerden" burde strengt tatt ha innvendt at å skifte prosessor kan ofte innebære å legge på nytt lag med kjølepasta, noe som gjør at jobben tar mer enn 30 sec totalt :!: Endret 13. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 ikke bare dum men rimelig tilbakestående i tillegg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Haha, den kjerringa plagde meg faktisk så ille at det er for meg totalt uforstående at han som prøvde og forklare ikke kastet henne ut vinduet. Han fikk jo nok heldigvis å sa ifra .. FOR ET UFATTELIG PROVOSERENDE KVINNEMENNESKE!! Endret 15. april 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Haha, jeg holder på å le meg i hjel! Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Stakkars han, hu der er jo så dum at man bare blir irritert Skulle ikke vært lov Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) hvis dama kun har sitti på en mac "hele" livet så kan man jo nesten skjønne det, på sånne blondiser må man gi litt armslag og en god porsjon tolmodighet.. Men synes han kunne gitt henne en backhand-slap i ansiktet og sagt at "hvis du ikke skjerper deg og er motivert til å utvide horisonten litt kan du brenn i helvette". Kanskje hun klarer å tyde en så lang setning, ellers kunne han jo alltid ha tegnet litt.. 5887171[/snapback] Du har nok rett i det. Hun har vel bare brukt iMac. Det er den modellen der datamaskin er innebygd i skjermen. - Men dette har ikke noe med PCen i det hele tatt, det er jo bare en boks. - Ja, det er den boksen du skal jobbe med. - Men da må du ikke si PC, da må du si boks! (hun høres jævlig fortvilet ut når hun sier det) - Den boksen du snakker om, er det som egentlig er PCen. - Nei, det var ikke det jeg spurte om! OMFG ROFL LOL! Endret 23. april 2006 av :P Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 "Når jeg skal slå på en maskin så trykker jeg på en knapp." "Du ska ikke slå på maskinen..!" "JAMMEN hvor ligger'n??" Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 "Når jeg skal slå på en maskin så trykker jeg på en knapp." 5978636[/snapback] Jeg tror hun sier at hun "slår på knappen". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg ble bare lei meg da jeg så det på tv. Er så latterlig.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Direkte provoserende ! Klarer ikkje å se mer på det Det kommer til å plage meg i heile dag... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Skjønner ikke hvorfor de gadd å ha på vifta igjen...PC'n hadde klart å starte uten vel... 5911429[/snapback] De skjønner nok ikke så mye data. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 haha :!: For noen blondisser! Men ble provosert av hun camilla der Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Huff utrolig... helt utrolig irriterende... "Når jeg vil vite hvor mye 1+1 er så går jeg til mamma" eller noe i den duren... herre gud... Han fyren hadde nice poeng! Han sa at de var begge to nerder i hver sin verden! Er heilt sant det... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nå vil jeg påstå at fyren ikke var av de mest smidige når det gjelder å prøve å få dama til å forstå. Det nytter ikke å snakke høyere til en person som er døv... Man må prøve en annen vinkling på det hele. Kanskje ikke så lett når den du prøver å hjelpe virker totalt uinteressert Dama hadde latterlig lite tålmodighet. Lurer på om det er skuespill eller ikke, realityserier er jo ikke alltid så virklige som de skal ha det til. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Siden er oppe igjen nå... Se Del 2 av prosessorbytte-videoen her: http://hoppetau.no/index.php?option=com_co...id=40&Itemid=40 (ikke like morsom som den første, men lell ) 5842818[/snapback] Hoppetau.no This site is down for maintenance. Please check back again soon. :/ vil se del 2 Nå vil jeg påstå at fyren ikke var av de mest smidige når det gjelder å prøve å få dama til å forstå. Det nytter ikke å snakke høyere til en person som er døv... Man må prøve en annen vinkling på det hele. Kanskje ikke så lett når den du prøver å hjelpe virker totalt uinteressert Dama hadde latterlig lite tålmodighet. Lurer på om det er skuespill eller ikke, realityserier er jo ikke alltid så virklige som de skal ha det til. 6031792[/snapback] jeg kan ikke se for meg at det er mulig og forklare det på en lettere måte , ha er jo en it-konsulent og så vittt jeg forstod så hadde ha jobbet med tele suport , noe som ofte innebærer og forklare mindre begavede personer hvorfår kontakten må stå i veggen jeg kjente en kar som hadde jobbet i hp sin suport avdeling , di hadde en spørre liste på 4-5 spm som di spurte alle om , var sånt som står kontakten i , er det papir i ,har du slått den på , og annet helt opplagte ting , dette silte vist vell over 50% av alle innringerne ^^ Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Vel, når hun ikke forstår konseptet med at pc'n er det hun kaller boksen så er det bare å kalle det boksen, det spiller ingen rolle for oppgaven om hun kaller det boksen eller pc'n. Jeg jobber til vanlig som softwareutvikler og har endel kunder på tråden og noen ganger må du tegne å forklare på litt oppfinnsomme vis.. Har også sittet på support en kort stund og har sittet leeeeenge med å forklare hvordan man låser opp en operatørlåst telefon. Mye lenger enn han så ut til å orke å sitte med henne. Det gjelder å få folk du skal med noe de ikke forstår/liker til å tenke at du er på lag med dem. Jeg vil påstå at det fint hadde gått an å forklare henne hvordan man bytter en prosessor. F.eks når hun ikke skjønner hva en hendel er for noe så sier du en metallpinne. Ingen grunn til å henge seg opp i ord på den måten. Hvis, som noen har sagt, at dama kan kjøre bil så kan hun helt fint bytte en prosessor. Om hun egentlig brydde seg om det eller ikke er et annet spørsmål, det samme gjelder han fyren - hvis han virkelig hadde gått inn for det hadde han klart å forklare henne det. Syntes første delen hvor hun tar helt av fordi hun blir så frustrert er litt morsom, men liker ikke å se på når de krangler etterpå. Det hele er så sinnsykt unødvendig. Syntes han hadde et godt poeng med at hun er nerd på sitt område og han på sitt, det er ihvertfall sånn jeg tenker på nerder, folk som er flinke på sitt område. Hmm.. antar det er flere enn meg som har sett cpu holdere til salgs hos møbelforretninger? :p Endret 2. mai 2006 av blackbrrd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 HAHA! Det er nesten ikke gøy å se på når slike "nek" prøver på noe sånt. -Jo, det jo litt gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå