Gå til innhold

Blondine skifter prosessor

Espenhh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Det greien der MÅ være skuspill.. Det er umulig å være så utrolig dum som hu blonde berta. Blei helt syk av å se på det der jeg :p

Lenke til kommentar
Det greien der MÅ være skuspill.. Det er umulig å være så utrolig dum som hu blonde berta. Blei helt syk av å se på det der jeg :p

5871862[/snapback]

Tviler på det faktisk.. Det var jo i forbindelse med Prinsessen og Professoren på TV3, så... Men for hennes del hadde det jo vært kjekt at det hadde vært skuespill kan du si...

Lenke til kommentar

hvis dama kun har sitti på en mac "hele" livet så kan man jo nesten skjønne det, på sånne blondiser må man gi litt armslag og en god porsjon tolmodighet.. Men synes han kunne gitt henne en backhand-slap i ansiktet og sagt at "hvis du ikke skjerper deg og er motivert til å utvide horisonten litt kan du brenn i helvette". Kanskje hun klarer å tyde en så lang setning, ellers kunne han jo alltid ha tegnet litt..

Lenke til kommentar
For det første så er ikke Ole-Magnus (tror det var det han het) så nørd.

5827076[/snapback]

Jeg satt ved siden av Ole-Magnus på TG, kjørte med ham og spiste,og så videre! Heia Ole-Magnus.

Noen som vil ta på meg? :fun:

Til klippet, jeg holdt på å begynne å gråte når jeg så dette på TV. Stakkars mann.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Jeg prata med ei på en fest som skulle forandre verden.

Javel tenkte jeg... ikke er a pen, og virker ganske dum hittil, men det var da en koselig tanke :)

- "Ja, jeg skal bli playmate. Hugh Hefner har jo så mye makt her i verden, og da er det bare å bli playmate, og overbevise han!"

*Dr Evil voice* riiiight...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...