EJN Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Brunetten virket jo ikke så dum, synes jeg. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 "det er jo bare en boks, den har jo ingenting med pc,en å gjøre!" Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Seriøst?? Går det virkelig an å være så inni svarte helvette tjukk i huet? Og snakk om ei arrogant blondine! Merket jeg ble skikkelig forbannet da jeg detførste klippet! Erre mulig?? Endret 5. april 2006 av OShea Lenke til kommentar
Duval Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 "Nerden" kan ikke noe for at den nedlatende kjerringa ikke vil skjønne. "Da må du ikke si PC, da må du si boks!!" "Øhh, hvis jeg går til mamma og pappa da.. øøh.. og jeg øøh.. spør mamma da.." Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Grunnen til at hun ikke vil skjønne, er jo åpenbar! Ho klarer ikke skjønne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det greien der MÅ være skuspill.. Det er umulig å være så utrolig dum som hu blonde berta. Blei helt syk av å se på det der jeg Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det greien der MÅ være skuspill.. Det er umulig å være så utrolig dum som hu blonde berta. Blei helt syk av å se på det der jeg 5871862[/snapback] Tviler på det faktisk.. Det var jo i forbindelse med Prinsessen og Professoren på TV3, så... Men for hennes del hadde det jo vært kjekt at det hadde vært skuespill kan du si... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Fjernet nå tydeligvis... skuffa tror jeg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 hvis dama kun har sitti på en mac "hele" livet så kan man jo nesten skjønne det, på sånne blondiser må man gi litt armslag og en god porsjon tolmodighet.. Men synes han kunne gitt henne en backhand-slap i ansiktet og sagt at "hvis du ikke skjerper deg og er motivert til å utvide horisonten litt kan du brenn i helvette". Kanskje hun klarer å tyde en så lang setning, ellers kunne han jo alltid ha tegnet litt.. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Så forferdelig genialt Nesten 3 min på og bare skifte cpu, flink Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) For det første så er ikke Ole-Magnus (tror det var det han het) så nørd.5827076[/snapback] Jeg satt ved siden av Ole-Magnus på TG, kjørte med ham og spiste,og så videre! Heia Ole-Magnus. Noen som vil ta på meg? Til klippet, jeg holdt på å begynne å gråte når jeg så dette på TV. Stakkars mann. Endret 11. april 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Noen som har link til del2? de linkene før i tråden funker ikke lengere. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Dette var morsomme greier, men jeg kan ikke skjønne hvordan de kan kalle de damene der for prinsesser.. de er jo ikke litt fin en gang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hun Camilla var relativt flatbrystet, teit og uattraktiv. Bare sånn som et spark mot henne, i tilfelle hun noen gang leser dette. TEITA! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 jeg har et par jenter i klassen som faktisk er like korka i hue som hu første. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Aah, jeg døde sakte innvendig... Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg prata med ei på en fest som skulle forandre verden. Javel tenkte jeg... ikke er a pen, og virker ganske dum hittil, men det var da en koselig tanke - "Ja, jeg skal bli playmate. Hugh Hefner har jo så mye makt her i verden, og da er det bare å bli playmate, og overbevise han!" *Dr Evil voice* riiiight... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Uff, jeg blir lei meg av det her.. noe så grusomt.. Hu voldtar jo den stakkars socketen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå