Gå til innhold

Blondine skifter prosessor

Espenhh

Anbefalte innlegg

Dø stygge blondie.

Hadde hu snakka sånn til meg hadde jeg klikka, klikka noe så jævlig og.

Åff, at han ikke gjorde noe....stakkars fyr.

5841800[/snapback]

Tror det var såvidt han greidde å holde seg på matta :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, ble litt små irretert over hu dama selv, hvor blond går det ann å bli? :p

Neida, men seriøst virka jo egentlig ikke som hu var intressert i å høre på en gang, og da er det ikke rart man ikke lærer.

Blir så oppgitt over jenter som ikke forstår seg på gutter og data, det er faktisk en hobby for mange gutter nå, er vel en del jenter også som har begynt å få interesse for data og, men det er liksom sånn, driver du med data så blir du med en gang stempla nerd, har ikke noe imot det men, data for gutter er som sminke for kvinner eller hva jeg skal sammenligne det med.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Bandwidth Limit Exceeded. :ermm:

5842665[/snapback]

Edit: Er det mulig å være så sandblåst i toppen??!!

Herregud, jeg synes skikkelig synd på den mannen....sitter og river meg i håret og skulle ønske jeg hadde hatt den kjerringa her. Da skulle jeg tatt henne med ned i garasjen, spanket henne skikkelig og gitt henne strøm i stortærne via strømnettet og en lysdimmer...

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Siden er oppe igjen om et par timer... Er alt for mange som linker til denne videoen, siden bruker jo nærmere 20 GB båndbredde i døgnet nå :p

Når siden er oppe igjen, så kan også en video der man får se selve prosessorbyttet sees... :D:w00t:

Lenke til kommentar

Blir bare så sint at jeg får lyst til å knuse noe.......eller sprenge noe i en micro:D

Skal fan meg finne ut navn og adresse + tlf så skal a få høre det dumme nautet..............."ta opp hendelen"....."HVA?...slutt med det data-nerdespråket"

OMG!!

Lenke til kommentar
Hehe.   Morsomt å se når de skulle inn i maskinene og tukle.    Blondina vår var den som knota mest.     :!:

5843530[/snapback]

"Der røyk hele dritten!"

Tror hiun reiv ut socketen.

EDIT: Kan si at man kan lære noobs til å bytte hardware, men det finns unntak. Blondina var et GODT eksempel.

Endret av :P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...