Mala Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 There you go! 5836053[/snapback] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 FY faen...er det mulig? Stakkars mann som prøvde å forklare det til hu blonda der azz, det mulig å vere så....ja! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Utrolig at jeg orket å se det der, mer trangsynt enn det der får du det bare ikke... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) "Er det bak?" "det er inni" "er det bak?" "DETTE SIER MEG INGENTING, er det bak?" "er det foran eller bak?" "inni" "dette sier meg ikke en dritt" "Jeg fårstår ikke det data-språket de snakker" Hun er dum. Moren min kan seriøst skifte CPU. "peke på pcen" "det der er jo ikke pcen. det er jo en boks" herregud, jeg må...vil...kvele henne...arghh.. Endret 29. mars 2006 av Bundy Lenke til kommentar
LamaLover Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det teiteste med hele programmet er vel at det heter "Prinsessa og Professoren", bare det at de fleste av damene er skikkelig ulekre.. Setter mer pris på en litt rar nørd enn ei dum kjerring.. Hoho Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Idiotisk blondine, uten noen forståelse for teknologi eller preposisjoner. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Haha, herregud. Selv om hun ikke forstår seg på datamaskiner, burde vel hun forstå norsk Når den er inni, så er den ikke foran eller bak. Da er den INNI! Bestille norskkurs til denne blondinen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ja Og hun tror skjermen er maskinen, og at det bare er en boks ved siden av Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Lurer på hvor de får tak i sånne folk Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 "det der er jo ikke pcen. det er jo en boks" herregud, jeg må...vil...kvele henne...arghh.. 5836305[/snapback] Hun kommer til å få alvorlige problemer når hun skal slå på en virkelig pc, ta ut og inn CD osv... *spre linken på msn* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg viste det til mamma, og det hun kom med var sjokkerende: "Hun vet jo mindre enn meg om data!" (det må sies at min mor er 52 år gammel og tilbringer tiden med å spille kabal). dessuten var ho jo ikke samarbeidsvillig i det hele tatt! jeg hadde sikkert kjefta på henne lenge om jeg hadde måtte samarbeidet med henne Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har aldri utøvd vold mot det motsatte kjønn før, og trodde aldri jeg ville komme til å gjøre det, til jeg så denne filmen. Han prøver så godt han kan å forklare henne, mens hun bare er frekk og kommer med fornermelser. At han ikke mister beherskelsen skjønner jeg ikke. Ser jeg den dama i virkeligheten en gang, da lover jeg at det smeller! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dette er så tragisk at jeg får vondt inni meg av å se på det. Er det faktisk mennesklig mulig å være så dum? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 <bønn>Hvis noen vet hvem denne dama er: Print ut denne tråden, og send den til henne (jeg regner med at å sende en link på mail ikke blir en suksess)</bønn> Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Fikk vondt av å se at så dumme mennesker fants. Trudde slikt var en hollywood myte Noen må finne ut hvem hun er. Det er seriøst fælt. noen må sende denne jenta til en skole. Endret 30. mars 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 <bønn>Hvis noen vet hvem denne dama er: Print ut denne tråden, og send den til henne (jeg regner med at å sende en link på mail ikke blir en suksess)</bønn> 5840424[/snapback] Det vil ende opp med at vedkommende kaster bort dagen sin på å forklare hvordan han klarte å printe dette på papir, og hvordan i helvete det kan komme fra internett. Denne uheldige personen tilbringer resten av kvelden/natta med kjerringa i en søppelpose midt i skogen, gravende et hull i bakken. Jeg fikk lyst til å gråte da jeg så hvordan hun behandlet stakkars fyren. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dø stygge blondie. Hadde hu snakka sånn til meg hadde jeg klikka, klikka noe så jævlig og. Åff, at han ikke gjorde noe....stakkars fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå