lperik Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hehehehehe. Uffameg stakkars mann... Jeg hadde vel klikka i vinkel og blitt skikkelig ufordragelig tilbake igjen. Makan til hønsehue skal du lete en stund etter (Eller kanskje ikke?) 5824423[/snapback] Det er desverre mange av dem der ute! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Mamma tror fremdeles at skjermen er dataen. Dog har jeg og pappa aldri fortalt henner hvordan en data fungerer. BTW: "Hendel? Hva er det? Du kan ikke snakke dataspråk til meg!" Er ikke hendel et vanlig norsk ord? Eller er jeg bare super-intelligent? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hendel, håntak liksom. Du ska være rimelig korka for ikke å sjønne det. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Mamma kaller skjermen for skjermen, men selve pc'n det er liksom hardisken. Hun tok EDB på midten av 80-tallet... Forresten, bare fortelle: Sånn ca rundt 1992-93 kjøpte fattern seg en flunka ny Mac. Den kostet omlag 25,000 kr da. Årsaken til at han kjøpte Mac var pga brukervennlighet og at det skulle mye til før noen klarte å gjøre noe "galt". Stemoren min var skeptisk til slike datamaskiner, men pappa sa at denne her klarer du ikke å gjøre noe galt med, bare å sette i gang å prøve. Han gikk ned for å ta seg en kaffekopp, og da han kom tilbake var hele mac'en ødelagt.. hun hadde klikket omtrent på alt som gikk ann å klikke på, for så å komme inn i andre menyer hun ikke skjønte hvordan hun kom ut av, og rotet seg lengre og lengre inn i systemet helt til hun tydeligvis trykket på ett eller annet alvorlig galt. Den nye Mac'en måtte sendes inn til reparasjon hos Apple, som ringe tilbake til pappa og lurte på hva inn i helvete som hadde skjedd med den. Fattern forklarte saken og de bare ristet på hodet og sendte han en ny... det er noe med enkelte damer og datamaskiner som bare ikke går sammen... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) åååå det der er vel den verste "grøsseren" jeg ahr sett.. begynte nesten å grine når jeg fant ut at det faktisk fantes sånne mennesker... ja, er forresten litt stolt av faren min for tiden da.. etter jeg fikk lcd skjerm så har harn ikke skjønt hvordan man kunne få plass til alle delene inni den "datamaskinen da".. så da har jeg endelig klart og forklare han at det er "boksen" som er datan, mens det andre er skjermen yaaay dad Endret 28. mars 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Oh my for ett brødhue. Jeg hadde klikka. Kudos til IT gutten for tåmodigheten hans. Er det mulig å være så vanskelig og så tett i panna?? Tydeligvis Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Blond fikk nettopp en ny dimensjon. Noen som så dette når det gikk? Klarte hun oppgaven? Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Hun klarte ikke oppgaven, naturlig nok Ikke mye til spoiler, men de som så det, vet at hun gikk ut i neste episode... Er et par uker siden dette gikk på TV... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hadde bare sagt til henne at "Dette er du verken innstilt eller skikket til å gjøre, så du kan likeså godt trekke deg fra konkurransen". Makan til masete dame. Uansett, når jeg hører på det hun sier, så er det jo tydelig at hun hadde bestemt seg på forhånd for å oppføre seg arrogant og nedlatende overfor denne "nøøørden" som hun så smigrende kaller ham. Slike folk er noe av det verste jeg jeg kan møte. Hadde hun ikke vært dame hadde jeg bitchslappet henne til fornuft. Endret 28. mars 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Uffameg... latterlig.. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det aller værste er jo den nedlatende tonen hun har til "nerden".... Nå er det faktisk hun som er nederst i rangen der ja! Hun vet ikke a hun er dum engang hehe Ciao Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Mamma kaller skjermen for skjermen, men selve pc'n det er liksom hardisken. Hun tok EDB på midten av 80-tallet...Ganske mange harddisker på 80-tallet var på størrelse med et kabinett da... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) På midten av 80-tallet var de vel på 5,25"-størrelse, det sto en 8086-maskin her helt til 2000 eller rundt der. Min mor har heller ikke noe særlig greie på maskiner, og jeg forundrer meg over at hun omrent ikke kommer inn på internett, når hun skriver dobbelt så raskt som jeg gjør. (Hva hun kaller PC'en, vet jeg ikke, siden hun ikke vet så mye om det, men jeg tror hun er klar over at skjerm er skjerm, og at det er det inni kabinettet som lager bildet etc.) Men hun i videoen tok kaka :!: (Det at hun var tjukk i nøtta, ikke det at hun ikke kunne noe om data) Endret 28. mars 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Snakker ikke om 8086-maskiner, men f.eks. minimaskiner fra ND ol. Men nok om det. EDIT: Kanskje mor di bare syns det er enklest å kalle kabinettet for harddisk...? Syns "vår" prosessorskiftende dame gjør en god jobb i å befeste stereotypen Blondine. Endret 28. mars 2006 av olefiver Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Tror de fleste på forumet ville smilt seg mens hun ble torturert på det groveste edit: hei leif! Endret 28. mars 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg priser meg lykkelig for at jeg har en kjæresten som kan bygge PCer selv, og vet hvordan. Til og med mora mi har skjønt at kabinettet er PCen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hun klarte ikke oppgaven, naturlig nok Ikke mye til spoiler, men de som så det, vet at hun gikk ut i neste episode... Er et par uker siden dette gikk på TV... 5824729[/snapback] Virkelig? *sjokket* Kan bare tenke meg han IT-konsulentet var lettet når hun voksne 4-åringen dro. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Uff uff uff... jeg hadde helt seriøst bare gått hadde jeg måtte sitte å høre på en blondine som henne.. uff... "Det er ikke en pc, det er en boks! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hadde jeg vært Bård hadde jeg gitt henne huden full. Fy faen for en drittkjerring. Hadde hun vært en mann hadde jeg slått henne hrdt i trynet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hun var jo ikke spesielt fin engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå