Espenhh Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Se dette geniale klippet fra "Prinsessen og professoren" som går på TV3 nå, der en dum blondine prøver å forstå hvordan man skal skifte en PC-prosessor! Jeg ler meg i hjel :!: :!: :!: Blondine skifter prosessor... Edit: Del to er nå ute! Blondine skifter prosessor - del 2 Endret 1. april 2006 av Espenhh Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Å herregud... Jeg hadde faen ikke funnet meg i den dritten hu dama kommer med... er det mulig å være så dum og frekk samtidig.... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Å herregud! Hvor dum går det egentlig an å bli? Jeg blir helt frustrert av å se på. Jeg er absolutt ikke noe datageni, men hun der tar bare kaka. - "Er det foran eller bak?" - "Inni" - "Ikke prat sånn datanerd-språk til meg!" Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 "Så tar du tak i hendelen..." "Ikke snakk sånn nørdespråk til meg!" Haha. Jeg dør. Hvor dum går det ann og bli? En hendel = Nørdespråk? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det er bare pinlig og se på.. Ble flau da jeg så det i programmet. Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Hehe, godt å se at det er flere jenter her som faktisk også syns denne dama er DUM... Greit nok, det er lov å ikke kunne skifte en prosessor, men man trenger da ikke å skjelle ut han som prøver å forklare det likevel... Hadde jeg vært han, så tror jeg ikke jeg hadde taklet det så bra... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Om hun er virkelig ikke skjønner dette, så er det ubegripelig om hun klarer å kjøre bil, noe jeg synes er langt mere komplisert. Men virker som om hun bare er sinnsykt barnslig og borderline-mental, og har bestemt seg for at det skal være vanskelig. Som en 4-åring. Stakkars han duden som ble paret med henne Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Problemet hennes, i tillegg til mangel på intelligens, er en skikkelig dårlig og negativ holdning til han fyren. Hun prøver ikke en gang, hun er bare ufyselig drittsekk hele veien. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Syns det er utrolig han orka holde ut så lenge med drittslenginga og den negative holdningen hennes som han gjorde jeg, all respekt. Men så jo han måtte avreagere litt etterpå hehe stakkars fyr. Noe så frustrerende! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Uintelligent, og negativ dame, som ikke engang prøver. Stakkars mann. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Noen som har selve videoen? Tenkte jeg skulle lagre denne, men fant ikke url til videoen i kildekoden. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hehehe ER det mulig...... Ciao Lenke til kommentar
mkon Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 FY fan, hadde jeg vært der og forklart det sku det blitt juling på g. Seriøst til mer idiot enn hu der kan du ikke finne. Da noen forklarer deg noe så enkelt og hu forsatt nekter...LOL :!: Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Noen som har selve videoen? Tenkte jeg skulle lagre denne, men fant ikke url til videoen i kildekoden. 5824080[/snapback] Jeg er alt for imba Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du kan bruke FRAPS til å ta opp streams! Men opptaket blir muligens noe stort... Ciao Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hahaha :!: "Du har bare framom og bak. og så har du midt i mellom" Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du kan bruke FRAPS til å ta opp streams! Men opptaket blir muligens noe stort... Ciao 5824234[/snapback] Hvorfor det? Jeg postet jo linken..... Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Du kan bruke FRAPS til å ta opp streams! Men opptaket blir muligens noe stort... Ciao 5824234[/snapback] Hvorfor det? Jeg postet jo linken..... 5824290[/snapback] Ja...det gjorde du! hehe måtte høyreklikke å lagre... gikk ikke å åpne direkte! Ciao Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hehehehehe. Uffameg stakkars mann... Jeg hadde vel klikka i vinkel og blitt skikkelig ufordragelig tilbake igjen. Makan til hønsehue skal du lete en stund etter (Eller kanskje ikke?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå