Lord_Kremmerhus Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei! Jeg vil anta at det er en del andre liknende tråder/posts her, men for sikkerhets skyld spør jeg for min egen del.. Jeg skal kjøpe meg et kamera til bruk på festivaler/fester osv, og lurer på hva som er de(t) beste på markedet nu for tiden til rundt tusenlappen. Tror ikke jeg vil legge i så meget mer, da dette er et kamera som fort kan få en del juling. Jeg er i utgangspunktet interessert i et kamera som gir best mulige bilder (utrolig nok), og trenger ikke allverden annet av fancy-schmansy dill og effekter. Utseendet bryr jeg meg ikke om, og størrelse er heller ikke noen prioritet. Det gjør ingenting om kameraet også tåler litt støt/hard behandling. Kort oppsummering, hvilket kamera gir best billedkvalitet i prisklassen? Lenke til kommentar
moestue Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vurdert mobil med megapixelkamera? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Noen butikker har gamle modeller på salg rundt tusenlappen. Tror Afseth nevnte at de hadde 3mp av brukbar kvalitet til rundt 700, eller noe slikt. Lenke til kommentar
filtvet2 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har et Fuju Finepix A330. Tar bra bilder utendørs. Billig moro. Lenke til kommentar
Lord_Kremmerhus Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Takker for alle tips! Kom til å titte på Olympus FE-115. Koster så vidt under 1200 kr på MPX.no. Noen som har erfaringer med dette? Eller er Canon Powershot A410 til omtrent samme pris et bedre valg? Fant ikke Fujifilm Finepix A330 noe sted.. EDIT: Må legge til at jeg har alvorlige mangler når det gjelder både erfaring og kunnskap når det gjelder kameraer, så jeg veit i grunnen ikke helt hva jeg er ute etter! Endret 28. mars 2006 av Lord_Kremmerhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå