Gå til innhold

Er arr/brannsår sexy?

Zappza

Er arr/brannsår sexy?  

138 stemmer

1. 1. Er arr/brannsår sexy?

• Ja
      10
    • Kun arr
      24
    • Kun brannsår
      1
    • Ja, men i små mengder
      16
    • Nei, det er stygt
      64
    • Vet ikke/har ingen mening om
      23

Anbefalte innlegg

Hm . .

Hvorfor er selvskading så innmari Turnof?

hvis personen er helt ferdig med den perioden, så burde man ikke synes det er så creepy lenger :|

5825189[/snapback]

*hviske* Jeg har arr ett selvskading som jeg drev med for en god stund tilbake. Den perioden er glemt og forbigått i mitt liv, men må leve med arrene. Kjærsten min godtar det heldigvis.

*skamme seg* :(

5825197[/snapback]

Wow. Synes det er bra at kjæresten din ikke bryr seg noe om arrene.

Det hadde ikke jeg gjort heller. .

Men kanskje hun bryr seg om deg ekstra mye pga det?

Hadde du det rimelig vondt i ungdommstiden?

Ikke at du skal fortelle meg det hvis du ikke vil .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Marley sier så er det jo ikke artig å ha noe på kroppen som man skammer seg over. Den typen arr er så avslørende og sier veldig mye om hvordan er/var. Det blir som et konstant minne om at du hadde lyst til å dø eller vurderte det. For en person som er glad i deg vil det være vondt å tenke på. Altså ikke sexy..bare trist.

Lenke til kommentar
Hm . .

Hvorfor er selvskading så innmari Turnof?

hvis personen er helt ferdig med den perioden, så burde man ikke synes det er så creepy lenger :|

5825189[/snapback]

*hviske* Jeg har arr ett selvskading som jeg drev med for en god stund tilbake. Den perioden er glemt og forbigått i mitt liv, men må leve med arrene. Kjærsten min godtar det heldigvis.

*skamme seg* :(

5825197[/snapback]

Wow. Synes det er bra at kjæresten din ikke bryr seg noe om arrene.

Det hadde ikke jeg gjort heller. .

Men kanskje hun bryr seg om deg ekstra mye pga det?

Hadde du det rimelig vondt i ungdommstiden?

Ikke at du skal fortelle meg det hvis du ikke vil .

5825203[/snapback]

Tror ikke hun bryr seg ekstra ene og alene på grunn av det. Hun var ikke en del av livet mitt i den perioden.

Også trenger vi ikke gå videre inn på det. :)

Lenke til kommentar

det vanskeligste med å ha arr på kneet osv. er at alle gutta babler ivei om at jentene skal ha laaaaaaaaange tynne, fine bein :(

Jeg skal jo ikke klage, for det er ingenting i veien med kroppen min - tvert imot. Men asså, jeg skammer meg også litt pågrunn av at jeg blir så opprørt over et lite arr på kneet når andre folk har store arr man aldri kan skjule

Lenke til kommentar
Så en fyr på busstasjonen i Bergen som hadde et regelrett kutt over halve skallen som var sydd igjen... Det så sick ut det! Blææ  :ermm:

5825769[/snapback]

Kult det da, ser ut som man har vært ute en hard vinternatt før :D

Når jeg har kort hår får jeg midskill automatisk av ett kutt som går fra hårfestet i panna og bakover i skallen, bare tøfft med arr i hue!

Lenke til kommentar
Så en fyr på busstasjonen i Bergen som hadde et regelrett kutt over halve skallen som var sydd igjen... Det så sick ut det! Blææ  :ermm:

5825769[/snapback]

Kult det da, ser ut som man har vært ute en hard vinternatt før :D

Når jeg har kort hår får jeg midskill automatisk av ett kutt som går fra hårfestet i panna og bakover i skallen, bare tøfft med arr i hue!

5825784[/snapback]

Hehe... Men han her fyren var en smule "sær" da. Tror ikke han var helt i sin fulle fem. Sjanglet rundt og ropte mildt sagt støtende ting til 80 år gamle damer. Jaja, noen må vel gjøre det oxo.. ;)

Lenke til kommentar

Man kan jo spørre Lasse Gustavson om dette...

Men fra spøk til revolver. Litt på siden dette men.. For en del år tilbake når jeg gikk siste året på ungdomsskolen og første året på videregående var jeg forelsket i ei jente som hadde hareskår. Ikke på grunn av hareskåret, men det spilte ingen rolle i mot heller. Nå klarte jeg aldriå manne meg opp til å si til denne jenta at jeg likte henne, men det spiller ingen rolle. Poenget mitt er at ALT er situasjonsbestemt. Det er ingen regel for om arr eller lignende er sexy eller ikke. Det kommer ann på situasjonen, hvem det gjelder og i hvilken sammenheng.

Smak er foskjellig.

Kanskje man finner en person som man kobler med rent mentalt, blir sammen og etter hvert som kjærligheten blir sterkere blir noe som kanskje i utganspunktet kun var stygt; ett arr for eksempel; til noe som er sexy. Ikke fordi det er forandret eller noe, men fordi man relaterer til denne personen man liker når man ser arret. Dermed blir relasjonene og opplevelsene ved dette annerledes.

Tenk på det dere!

Lenke til kommentar

Er vel mere hvis man får høre at arrene stammer fra selvskading at det er turn-off. Hvis et arr har en god historie er det jo bare drit tøft :p Men hvis noen sier at de skjærte seg med kniv siden de var deprimerte så er det ikke like kult...

Lenke til kommentar

Etter 10minutter med skrving, kommer jeg ikke på noe passende :(.

Men, til crea8tive: Ett arr på kneet gjør no-harm, ikke for meg ihvertfall.

Kroppene våres er ikke perfekte, de er rett og slett ikke bygd/ment for det, fordi vi er mennesker, ikke en superman skikkelse som tåler alt som støter på oss.

Har selv noen arr på kneene ca 4-5stk, de kommer fra ulykker, og jeg skammer meg ikke over en ulykke, det skal ikke du heller.

Noen arr er tøffe, noen mindre tøffe, anyways er det kanskje sexy, eller trist..

Ligger det derimot noe EMO-like greier bak, så er det turn-off.

-----------

Ser ut som denne teksten også ble dårlig, men jeg har ikke tid til å sitte i 30minutter å skrive, har lekser.

Over og ut, happy date! With or whitout scars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...