Gå til innhold

Er arr/brannsår sexy?


Zappza

Er arr/brannsår sexy?  

138 stemmer

  1. 1. Er arr/brannsår sexy?

    • Ja
      10
    • Kun arr
      24
    • Kun brannsår
      1
    • Ja, men i små mengder
      16
    • Nei, det er stygt
      64
    • Vet ikke/har ingen mening om
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har på følelsen at jenter kansje liker gutter med litt arr her og der, som viser at de tørr litt..

5823466[/snapback]

Eller kanskje jenter har forskjellig smak, og noen liker det mens andre ikke? :)

 

Jeg for min del bryr meg lite om arr/brannår, så lenge det ikke er for mye.

Lenke til kommentar

Har en god del arr/brannsår på kroppen. Når det kommer til overkroppen så synes jeg den ser tøffere ut enn vanlig. Forandring fryder.

 

Arr i ansiktet er jeg ikke spesielt glad i. Kan ikke helt sette fingeren på hvorfor.

 

OT:

Og så kommer det til praktiske årsaker også. Det mest plagsomme er at man må passe på dem, smøre seg med høy solfaktor før man skal ut i sola for eksempel, ellers blir de rødere og begynner å svi/klø. I tillegg kan det gjøre mer vondt når objekter som fotballer støter borti. Det tenker andre ofte ikke over.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Spørs helt på åssen arr det er også da. Brannsår ser som regel bare ekle ut. Har et 2 cm langt, 2mm bredt og 2 mm dypt arr over venstre øyet, det er litt tøft :p Men det som er rart er at det går innover, ikke utover slik som arr pleier å gjøre.

 

Folk som har brannsår og sånn etter å ha sølt kaffe, kokende vann og sånt over seg er defenitivt ikke noe fint å se på.

Lenke til kommentar

Tror nok det kommer litt ann på arrene også.. Arr etter opperasjoner tviler jeg på at er mest ettersøkte, heller f.eks noe i stil av det som Feh har.

Jeg har endel arr på hender og armene etter en litt vill oppvekst og nestn ha kuttet av meg venstre pekefinger og sånt, men tviler på at det er de tingene ved meg som tenner gnisten.

Det viser jo egentlig bare at jeg er litt for uforsiktig til tider.

Lenke til kommentar

Blir vel ikke dumpet pga arr på knærne. Mange folk har jo arr der etter å ha falt som barn eller fordi de driver med fotball, basket osv.

 

Syns litt arr er sexy..men store operasjonsarr er litt creepy. Men altså, liker du en person så driter du i sånt. Selvskadingsarr er bare fælt..

Lenke til kommentar
Hm. . jeg er en jente, med arr på kneet etter en ulykke i slalåmbakken. Rett på kneet, ca 3 cm  :(

 

kan man bli avvist av gutter pga det?

5825160[/snapback]

 

Det kan jeg da vanskelig tro.

 

 

Ei jente jeg halvveis kjenner har et arr fra venstre side av magen, nedover mot underlivet og ender noe under hofta etter at hun brakk ryggen i en bilulykke. Hun har kjæreste.

Lenke til kommentar
Hm . .

Hvorfor er selvskading så innmari Turnof?

hvis personen er helt ferdig med den perioden, så burde man ikke synes det er så creepy lenger :|

5825189[/snapback]

 

 

*hviske* Jeg har arr ett selvskading som jeg drev med for en god stund tilbake. Den perioden er glemt og forbigått i mitt liv, men må leve med arrene. Kjærsten min godtar det heldigvis.

 

 

*skamme seg* :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...