Starscream12 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jegg har kjøpt en ny PC. Den som er markert "beste tilbud" på Datakjeden i Oslo (Se etter den litt ned på siden for specs. Jeg fikk med en 19 tommers LCD skjerm også. Har bare testa 2 spill hittil, men WoW fryser hele PCn uten forvarsel hver gang. Dette skjer ikke med Oblivion, eller noen andre programmer. Jeg fatter ikke hva det er, og det er veldig frustrenrede. Har prøvd med forskjellige drivere til skjermkortet uten hell. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hovedforskjellen mellom spillene du har prøvd er jo at ene er vanlig mens andre er online-spill, og det fryser i online-spillet.. Mange anbefaler å slå av funksjonen "checksum offload" i nettverkskort når man får problemer med WOW.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hei! Router og brannmur kan være et problem. Jeg anbefaler ZoneAlarm. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Ok. Det hjalp ikke. Jeg kjøpte 2 256 brikker og satt dem vedsiden av de 2 512 brikkene. Kan det være noe i det? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ok. Det hjalp ikke. Jeg kjøpte 2 256 brikker og satt dem vedsiden av de 2 512 brikkene. Kan det være noe i det? 5829400[/snapback] Fungerte alt fint før du satt i de ekstra minnebrikkene? Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Det har jeg faktisk ikke prøvd. Får teste Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Mange anbefaler å slå av funksjonen "checksum offload" i nettverkskort når man får problemer med WOW.. Hva er egentlig "checksum offload" på norsk?? har lignende problem selv, men har norsk OS. Når det gjelder konfigurering av nettverkskortet, har jeg flere "kontrollsum" "ting" jeg kan deaktivere.... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har norsk XP jeg også og det står på engelsk.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Som sagt, så står det på Norsk hos meg! Har Intel PRO/1000 nettverkskort. PS: Abit IC-7 Max3 HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå