Gene Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 La meg: JADDDDAAA! Årets kosmonaut er en pris som årets beste kortfilm laget av ungdom, i forbindelse med den internasjonale filmfestivalen i Trondheim; Kosmorama. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 hæ? komsonaut er en russisk/sovjetisk romfarer.. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Jo, alltså en tittel er en tittel. Har noe å gjøre med navnet på festivalen, som igjen har noe å gjøre med "themet" på kinoen Nova. Men uansett, en jev pris Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Gratulerer, det er sikkert stort. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Gratulerer, kan du linke filmen din da Legge den opp eller noe. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Takk takk Den helt ferdige versjonen har jeg ingen stedere å legge opp, bortsett fra på filefront, og der suger serverne kraftig. Jeg tror den blir lag ut på kosmorama sine nettsider etter festivalen. Endret 28. mars 2006 av Gene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå