atomera Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei sann! Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så det ble her jeg syns den passet best inn... Som sagt, hvem program er best, Dc++ vs LimeWire ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå er vel DC++ litt større med hub'er og slikt, men jeg har ikke brukt noen av dem så jeg kan ikke si noe... Den egentlige grunnen at jeg skrev dette innlegget var for å pirke litt Som sagt, hvem program er best, Dc++ vs LimeWire ?? Det heter ikke hvem program, men hvilket! www.fmh.no Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 www.fmh.no 5823228[/snapback] Forum fo miljø og helse? Tror du mente http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Det kommer nå egentlig an på. Disse to programmene differerer hovedsaklig på et felt (foruten å benytte forskjellige protokoller) - LimeWire benytter seg kun av ett nettverk (Gnutella), mens man i DC++ kobler seg oppimot flere servere, eller "hubber". Dersom du er tilkoblet gode hubber på DC++ kan du ofte få langt høyere overføringshastighet, men disse har som regel forskjellige krav en må stille før en kan logge innpå; eksempelvis hvor mye du deler, hvilken ISP/opplastingshastighet du har, osv. Selv er jeg pålogget en hubb der alle har Internett fra samme ISP, og får nesten alltid optimal nedlastingshastighet. Skulle du oppleve dårlig ytelse på DC++, kan du muligens ta en titt på andre klienter så som StrongDC++. Endret 27. mars 2006 av aadnk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 DC++ er vel større, men personlig har jeg aldri fått til noe som helst med det, så da sverger jeg til LimeWire. Men nå har det slutta å fungere på PC'en min også så... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Syns limewire er best til musikk. Og DC++ er best til alt annet Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Bruker begge selv. DC++ er det beste, om du er på jakt etter hele album, og kan litt om datamaskiner. Mange synes det ser veldig uoversiktilig ut, men om man setter seg litt inn i det, er det det beste i mine øyne. Limewire er kjekt om man skal laste ned enkeltfiler, siden det krever mindre leting, og fremfor alt, mye mindre av brukeren, alle kan klare Limewire, og andre P2P-programmer som ligner (Selv min far, som er langt fra ekspert). Men å finne hele album, det er vanskeligere. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 limewire er bra på musikk men filmer osv er verre Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vi har en egen sticky om dette i programvareforumet vårt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=169217 Stenges . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg