Gå til innhold

Dc++ vs LimeWire

atomera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Nå er vel DC++ litt større med hub'er og slikt, men jeg har ikke brukt noen av dem så jeg kan ikke si noe...

Den egentlige grunnen at jeg skrev dette innlegget var for å pirke litt :)

Som sagt, hvem program er best, Dc++ vs LimeWire ??

Det heter ikke hvem program, men hvilket! :)

www.fmh.no

Lenke til kommentar

Det kommer nå egentlig an på. Disse to programmene differerer hovedsaklig på et felt (foruten å benytte forskjellige protokoller) - LimeWire benytter seg kun av ett nettverk (Gnutella), mens man i DC++ kobler seg oppimot flere servere, eller "hubber". Dersom du er tilkoblet gode hubber på DC++ kan du ofte få langt høyere overføringshastighet, men disse har som regel forskjellige krav en må stille før en kan logge innpå; eksempelvis hvor mye du deler, hvilken ISP/opplastingshastighet du har, osv.

Selv er jeg pålogget en hubb der alle har Internett fra samme ISP, og får nesten alltid optimal nedlastingshastighet. Skulle du oppleve dårlig ytelse på DC++, kan du muligens ta en titt på andre klienter så som StrongDC++.

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Bruker begge selv.

DC++ er det beste, om du er på jakt etter hele album, og kan litt om datamaskiner. Mange synes det ser veldig uoversiktilig ut, men om man setter seg litt inn i det, er det det beste i mine øyne.

Limewire er kjekt om man skal laste ned enkeltfiler, siden det krever mindre leting, og fremfor alt, mye mindre av brukeren, alle kan klare Limewire, og andre P2P-programmer som ligner (Selv min far, som er langt fra ekspert). Men å finne hele album, det er vanskeligere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...