Gå til innhold

Hvor mye får jeg for min 2,5 år gamle pc?

Anbefalte innlegg

Har begynt å vurdere og selge min gode følgesvenn gjennom et par år. Spillinga har avtatt og jeg ser at det vil være hendigere med en bærbar pc...

Prosessor AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz 266 MHz bus

Minne DDR-DIMM 512MB Dual Pack

Grafikk-kort Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB

Monitor Samsung 19" CRT Syncmaster 957P

Lydkort NVIDIA nFORCE ?

Operativsystem MS XP Home Norsk

Har også dvd- spiller og cd brenner... Med programvare.

Tenker også å slenge med noe gamle høytalere, men uten tastatur og mus...

Vil også tro at den er veldig grei for å bygge videre på hvis noen vil det.. Kjøpte fra komplett.no.

Den har vært feilfri utenom at jeg like etter å ha fått den måtte få ekstra vifte til skjermkortet tror jeg det var. Funker i allefall super nå.

Denne må da føye seg greit under noen som vil ha seg en familie-pc, eventuelt en som vil ha sin første spill-pc?

Noen som har aning hvor mye jeg kan få for denne? Og hvor det er smartest å selge maskina,,, ?

Seriøse svar mottaes med stor takknemlighet!

Endret av noova
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har begynt å vurdere og selge min gode følgesvenn gjennom et par år. Spillinga har avtatt og jeg ser at det vil være hendigere med en bærbar pc...

Prosessor          AMD Athlon XP2400+ 2.0 GHz 266 MHz bus

Minne                    DDR-DIMM 512MB Dual Pack

Grafikk-kort          Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB

Monitor          Samsung 19" CRT Syncmaster 957P

Lydkort          NVIDIA nFORCE ?

Operativsystem      MS XP Home Norsk

Har også dvd- spiller og cd brenner... Med programvare.

Tenker også å slenge med noe gamle høytalere, men uten tastatur og mus...

Vil også tro at den er veldig grei for å bygge videre på hvis noen vil det.. Kjøpte fra komplett.no.

Den har vært feilfri utenom at jeg like etter å ha fått den måtte få ekstra vifte til skjermkortet tror jeg det var. Funker i allefall super nå.

Denne må da føye seg greit under noen som vil ha seg en familie-pc, eventuelt en som vil ha sin første spill-pc?

Noen som har aning hvor mye jeg kan få for denne? Og hvor det er smartest å selge maskina,,, ?

Seriøse svar mottaes med stor takknemlighet!

5823010[/snapback]

Hei, Siden du slenger med en brukbar Skjerm, operativsystem cd. Så ser det ut som om du kan få i alle fall 2000-3000kr,- men ikke regn med mer pga at det kommer alltid noe nytt hele tiden. Data deler har så å si ikke noe verdi. Men den pcen der ser helt grei ut til de aller fleste oppgavene.

Lenke til kommentar

Skal du selge den? Hehe, var ikke klar over at du spilte anything at all ^^ Annet enn den jævla pokern :p

Vel, virker jo som en helt ok pc, så et par lapper ja, ikke stort mer...

Som REWZTAH sier så har datadelene atm lite pris nytt, de har falt spesielt mye i pris akkurat nå fordi det ventes en del ny teknologi på markedet.

Har kanskje en kjøper til deg, tar det etterpå ;)

Endret av Rabagastn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...