hans A Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har prøvd siden i ettermidag, men har ikke kommet inn. Er det noen andre som kommer inn på siden deres? Eller har de data trøbbel? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Hmm, da må det være min server som er synderen. Jeg får bare siden : Vi finner ikke "www.cdon.com" Lenke til kommentar
hans A Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 prøv www.cdon.no ? 5823001[/snapback] Sorry, samme der også. Den eneste siden jeg kommer inn på er dvdon.no (hehe) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Let me see. Jepp, går som bare det Lenke til kommentar
hans A Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Ser ut som cdon har falt ut i dag igjen. Men slik jeg fårstår det så er det en eller annen sørver hos min leverandør som er synderen. Noen som vet om et program for å finne synderen? (Desverre er min NeoTracePro Trial gått ut på dato) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ikke noe problem å komme inn der Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Nei, kommer også inn på både cdon.no, og cdon.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå