Gå til innhold

hvor varm? amd 4200+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er for varmt. Min 4400+ på 2450mhz blir ikke varmere enn 49 grader etter en halvtime med dual superpi 32m. Test noe lignende å se om den går høyere. Hos meg går den ganske raskt opp, men stopper på 48-49 grader. Jeg har original-kjøler.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er for varmt. Min 4400+ på 2450mhz blir ikke varmere enn 49 grader etter en halvtime med dual superpi 32m. Test noe lignende å se om den går høyere. Hos meg går den ganske raskt opp, men stopper på 48-49 grader. Jeg har original-kjøler.

5825071[/snapback]

Slett ikke verst. Støyer kjøleren noe serlig da?
Lenke til kommentar

5825071[/snapback]

Slett ikke verst. Støyer kjøleren noe serlig da?

5826765[/snapback]

Nei, vet ikke helt hva jeg skal si. C&C er av, så den går konstant på ca. 2900rpm.

Tror jeg hører viften på skjermkortet bedre, og skrur jeg viftene i kabinettet på full guff bråker det fryktelig mye mer. (P180 har to 12cm vifter rundt CPU, en bakover og en oppover.)

Men må si jeg er fornøyd. Trodde en boxed-kjøler skulle få vanskeligheter, særlig ved litt klokking, men her synes jeg AMD har vært flinke!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Endelig en interessang temptråd.

Min standardklokkede 4200+ X2 har kabinett-temperatur på ca 40-45 grader, og ved full load så nærmer cpu`en seg 60 grader.

Tipper det har sammenheng med at pc`en står inne i et skap,

men spørsmålet mitt er egentlig om folk her har lagt på annen kjølepasta enn den som var på ribben på origialkjøleren?

Såvidt jeg har forstått er ikke den pastaen noe bra, og jeg burde kanskje få på noe artic silver istedenfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...