chokke Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja, grunnen til at jeg spør er fordi at det er mange forskjellige "miljøer" osv. De jeg kommer på er: -vanlige kart (gisler, løpe å plante bombe, wtfpwne n00bs etc) -surfe (delvis slide ned en skrå vegg og bevare farten, varierte kart) -Knife arena (KA_(xxx), kun kniv og knive hverandre såklart) -kreedz (kz_(xxx), klarte kart, hoppe opp "kasser" og komme seg til toppen, stor variasjon) Hvorfor spiller du? Selv spiller jeg pga surfing og det er så jækla kult . Kanskje få opp en poll. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 De gangene jeg spiller CS:S pleier jeg å spille på enten de_dust, cs_militia eller diverse fy-maps. Da jeg spilte 1.5 gikk det mye i klatring. Det var fett. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg spiller rats/mice-maps public, og inferno/nuke/dd2 (og litt cpl_mill/train) når jeg spiller match med clan og venner. Fordi det er morro, det er et spill med enkle mål som man allikevel ikke går lei av (med enkelte unntak selvsagt) og det er et lagspill som nesten grenser til å være sosialt. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 vanlig map, fordi lagspillet er morsomt.. Og seff litt surfing, da.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Liker surfemaps og kreedz-maps. Surfing fordi jeg synes det er morsomt, kz fordi jeg elsker å blokke jævlene når jeg kommer før dem til toppen. Elsker å blokke dem. Teh phun! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Liker surfemaps og kreedz-maps. Surfing fordi jeg synes det er morsomt, kz fordi jeg elsker å blokke jævlene når jeg kommer før dem til toppen. Elsker å blokke dem. Teh phun! 5827156[/snapback] Det har jeg vært vitne til, naturligvis fra bunnen av mappet. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Spiller nesten bare fy_iceworld og fy_poolparty Klatring og surfing er drit gøy oxo! Spesielt surf_italy! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Spiller nesten bare fy_iceworld og fy_poolpartyKlatring og surfing er drit gøy oxo! Spesielt surf_italy! 5843839[/snapback] Enig.. Mange fy_ baner som er fete.. Også klatre maps og slikt.. Lenke til kommentar
morra Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Liker (foreløpig) ikke klatre- og surfemaps da jeg ikke er så flink i dem. Ellers så liker jeg de fleste baner... Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Spiller på dust og dust 2, train, cbble, og andre CPL maps, fordi det er det som er rått, siden man må jo lære seg mapsa når man spiller i klan! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Surfing i CS:S var det eneste jeg spilte, helt til battlefield.no's server ble overfylt av shitkids. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå