Shubs Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ello, Svigers har kjøpt seg en mp3 spiller og sitter på en gammel fujitsu med windows ME.. Etter å ha mast om XP til ingen nytte, har jeg bestemt meg for å prøve her.. Noen som har en magisk løsning/driver/prog som gjør at jeg kan få lest denne saken i windows ME? Eller vet om en side med en formel jeg kunne testet, jeg prøver hva som helst akkurat nå. Det er en Sandisk Sansa 2gb versjon om det har noe å si. På forhånd takk, Shub Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 hvis det kom med programvare så prøv å installer det, hvis det ikke går så sjekk hjemmesidene. Hvis det ikke går så prøv å installer direkte en ny hardware fra ME. Ellers så kan du overføre musikken fra din pc. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Sandisk støtter ikke win9x/ME for Sansa. Men det finnes en løsning. http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=43605 Lenke til kommentar
Shubs Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Takker for tilbakemelding Rakib, Kom ikke med noe programvare.. Sandisk støtter ikke 98/ME. Har testa å legge inn manuelt som ny HW.. no-go. Har overført fra min maskin og andres hittil, men ork.. MEN, har funnet noe spennende imellomtiden. Jeg har ikke rukket å teste det enda, men om andre har samme problem kanskje de vil vite det? http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=43605 Der ligger det en hjemmelaget generic usb driver for win98 Håper det løser saken *Edit* Der slo du meg på målstreken annie2, takk for hjelpen Endret 27. mars 2006 av Shubs Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Egentlig veldig rart, windows skulle støtte usb enheter fra windows 98SE utgaven... Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Windows støtter USB enheter fra win98, men MED driver. Når vi kommer opp på WinXP trenger vi ikke driver lenger. Problemet er jo nå at produsentene ikke er så ivrige på å lage drivere for gamle maskiner lenger. Sandisk har laget drivere for win98 før. Cruzer Micro kommer med driver for win98 lagt inn på minnepinnen. Men Sansa m200 serien (som jeg tror det er snakk om her) er ikke kompatibel med den, etter hva jeg forstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå