Nitrius Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Lurer egentlig på hvordan disse to går sammen? Har nemlig seg slik at jeg fikk tak i Umbra's Ebony Armor, den ser jo utrolig tøff ut, men har ikke Heavy Armor som major skill, har light.. Grunnen til at jeg valgte Light Armor over Heavy er pågrunn av at jeg trodde/tror at sneak og heavy armor ikke går så bra sammen.. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) sneak og heavy armor går ikke kjempe bra sammen nei.. du blir letre og høre og beveger deg tregere og sånn. men hvor fikk du den rustninga? Endret 27. mars 2006 av neoman Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Funka bra for meg! Uten støvlene... Nå har jeg bytta da, det veier jo MYE. Så du fikk tatt hu ja Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Sjekk denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=556023 stekri88: ta å les min siste post i den tråden, var litt av et herk litt juks også muligens.. Endret 27. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det er kun skoene som har noe å si for hvor bra du kan snike. Ta av det skoene, så ordner det seg. Lenke til kommentar
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Og når du blir journeyman kan du berre ta dei på igjen. Journeyman stealth bryr seg ikkje om vekta på skorne. Lenke til kommentar
Amatour Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Du har vell rett at det ikke passer så bra sammen med heavy armor og sneak. Men det burde vell fungere, sikkert ikke så bra. offtopic: Hvor fikk du Umbra's Ebony Armor fra? har du et bildet? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Funker fint å snike med heavy armor uten sko Veldig off-topic: offtopic: Hvor fikk du Umbra's Ebony Armor fra? har du et bildet? 5822957[/snapback] Les denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=556023 Meg selv med Umras Ebony og Umras sverd: Endret 27. mars 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 En ting, hva er egentlig hoved forskjellen på Light og Heavy armor da? ser egentlig ingen forskjell... litt mer defens på heavy kansje? Lenke til kommentar
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Light Armour har mindre defense men er òg mykje lettare enn heavy armour, og er derfor å anbefalla til folk med lite strength. Folk med light armour vil i alle tilfeller springe fortare enn ein med heavy, noko som er eit must for folk med boge, og kanskje mage òg viss dei går med armour. Mage i heavy kan bli litt vel treigt, uten at eg har testa dette i Oblivion, berre Morrowind. Light armour har òg governing attribute speed, som igjen hjelper til med å halda light armour brukaren raskare enn heavy armour brukaren. Light armour brukaren får òg bedre mastery enn heavy armour. Heavy armour mastery fjerner encumberance heilt for all heavy armour, expert halverer den. Light armour får derimot fjerna encumberancen heilt på expert, og på mastery får dei 50% armour bonus viss dei berre har light armour. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå