Gå til innhold

Valen & de - TVN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis alle episodene fremover er like raua som de to som var på mandag så har han virkelig dritt seg ut nå. Syns ikke det var morsomt i det hele tatt. Spesielt han geir fyren blir det altfor mye av. DDE var ok, men ikke noe mer enn det. Er ikke verdt og gå glipp av criminal minds for å se på den møkka der. Da er Kjetil og Kjartan show MYE bedre.

Lenke til kommentar

litt tamt ja, han "Geir" figuren kunne han ha kutta ut for min del, ikkeno morsomt i det hele tatt.. DDE og Arnold imiteringa var jo forsåvidt ganske bra.. men ellers ikkeno særlig.. likte myye bedre Valen TV.. får håpe det kommer seg..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Nei og nei. Det aller meste som var med i programmet var tragisk dårleg. Det einaste eg likte var Bjarne Brøndboe-imitasjonen.

Årets hittil største TV-skuffelse for meg, ettersom eg likte Valen TV veldig godt. :\

5822723[/snapback]

Må si meg enig i den :D

Han er så jævlig stygg, Bjarne kopien. Hehe!

Lenke til kommentar

Hvorfor kan vi ikke få servert det showet Dagfin Lyngbø hadde på TV2 for en tid siden? Ren humor av ekte kvalitet, ikke oppspyd dritt med parodier på folk vi har sett før men helt enkelt ny humor?

Nå i dag må jo humor bestå av utdriting av andre, parodiering og annen dritt. Slik som Otto Jespersen som driter i alt og alle og gjør alt for å virke morsom. Eller Valen som tar og parodierer kjente norske personer. Hvorfor?

Norge er uten humor for tiden i mine øyner, i alle fall når det kommer til TV show. Ser frem til Raske menn når de kommer på TV, kanskje de klarer å få litt humor tilbake på TVen.

Lenke til kommentar

Arnold imitasjon kan være bra, men siden det ser ut som Valen bare har sett èn Arnold-sketsj på MADtv og ville prøve den selv, så funka dette dårlig. "I will crush you like a cracker!" Ikke morsomt! Hvis man først skal imitere Arnold, da skal man ikke imitere bare stemmen, men personligheten. MADtv greier dette veldig bra, men hvis man bare snakker om å knuse kjeks osv. da blir det ikke bra! For at sketsjen skal bli bra da må man være litt Arnold også, så man kan kjenne seg igjen i de tinga han gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...