satanjapan Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dette skuffet meg noe sinnsykt! var kjempe dårlige sammenglignet med første valen tv, jeg trakk ikke på smile båndet en eneste gang så kjedelig var det! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=548868 Jeg likte det ikke, det eneste som var litt bra var The Osbourns. Synes han bør komme med noe nytt, ikke bare gamle parodier. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg lo så jeg grein av han værmelding-fyren .. Men ellers var resten ganske tamt .. DDE var jo kult, men åå, så kort. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Skuffende, et eksempel på hvor vi venter lenge på å se noe som rett og slett er dårlig. Reklamert for Valen TV så lenge også er det dette vi seere for. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Arnold-sketsjen var jo en dårlig kopi av MADTV sine Arnold-sketsjer. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Å si at dette er så dårlig i forhold til Valen TV blir jo helt feil, det er jo egentlig akkurat det samma, bare med noen få nye karakterer. Lenke til kommentar
underground Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvis alle episodene fremover er like raua som de to som var på mandag så har han virkelig dritt seg ut nå. Syns ikke det var morsomt i det hele tatt. Spesielt han geir fyren blir det altfor mye av. DDE var ok, men ikke noe mer enn det. Er ikke verdt og gå glipp av criminal minds for å se på den møkka der. Da er Kjetil og Kjartan show MYE bedre. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) litt tamt ja, han "Geir" figuren kunne han ha kutta ut for min del, ikkeno morsomt i det hele tatt.. DDE og Arnold imiteringa var jo forsåvidt ganske bra.. men ellers ikkeno særlig.. likte myye bedre Valen TV.. får håpe det kommer seg.. Endret 29. mars 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Syns faktisk Geir var det eneste morsomme som ble vist på Mandag (kanskje fordi jeg er rogalending...). Og at han ikke bidro med noenting til Will Sassos Arnold imitasjon var fryktelig skuffende. Valen TV var mye bedre, og Fartøy Valen er best. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Han værmannen er ganske morsom. Men viser de en eller to episoder neste gang? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nei og nei. Det aller meste som var med i programmet var tragisk dårleg. Det einaste eg likte var Bjarne Brøndboe-imitasjonen. Årets hittil største TV-skuffelse for meg, ettersom eg likte Valen TV veldig godt. :\ 5822723[/snapback] Må si meg enig i den Han er så jævlig stygg, Bjarne kopien. Hehe! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har egentlig aldri likt valen-tv, jeg. Synes ikke Valen og de var noe supermorsomt heller. Når jeg tenker meg om så har jeg tydeligvis veldig dårlig humor, for jeg liker ikke Kjetil og Kjartanshow heller. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Valen & De skuffet veldig. ValenTV var så ufattlig mye bedre, selv om det ikke var så mye å rope hurra for det heller. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvorfor kan vi ikke få servert det showet Dagfin Lyngbø hadde på TV2 for en tid siden? Ren humor av ekte kvalitet, ikke oppspyd dritt med parodier på folk vi har sett før men helt enkelt ny humor? Nå i dag må jo humor bestå av utdriting av andre, parodiering og annen dritt. Slik som Otto Jespersen som driter i alt og alle og gjør alt for å virke morsom. Eller Valen som tar og parodierer kjente norske personer. Hvorfor? Norge er uten humor for tiden i mine øyner, i alle fall når det kommer til TV show. Ser frem til Raske menn når de kommer på TV, kanskje de klarer å få litt humor tilbake på TVen. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Arnold imitasjon kan være bra, men siden det ser ut som Valen bare har sett èn Arnold-sketsj på MADtv og ville prøve den selv, så funka dette dårlig. "I will crush you like a cracker!" Ikke morsomt! Hvis man først skal imitere Arnold, da skal man ikke imitere bare stemmen, men personligheten. MADtv greier dette veldig bra, men hvis man bare snakker om å knuse kjeks osv. da blir det ikke bra! For at sketsjen skal bli bra da må man være litt Arnold også, så man kan kjenne seg igjen i de tinga han gjør. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Tror det var på radio de sa det. At Christian Valen har mere talent, men viser ikke alt i serien. Han har mye mer å gå på. Enig i den. Noen ganger blir "vitsene" dratt litt for langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå