NightKeeper Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Hva syntes dere? Mye bra syntes jeg, Jazzhjørnet, Arnold og DDE var ganske morsomt. Hans versjon av I`m on fire var overaskende bra. Neste episode hvert øyeblikk. Endret 27. mars 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 venter til det er ferdig før jeg kommenterer Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Dette var noe av det tarveligste jeg noen gang har sett i mitt liv. Humor? Hvor sier nå jeg. Synes ingen ting av det der var noe spesielt morsomt. Krampetrekninger, dårlige vitser og generelt elendig show mener nå jeg. Valen dabbet av over tiden med ValenTV, og dette er ikke noe spesielt bedre. Dårlig underholdning. Stikker mye mer et par nåler innpå øynene enn å se dette en gang til. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Ble litt flaut å hele tiden se han mongo-fyren komme i skjermen hele tiden. Litt tamt ja, men Arhndold er jo morsom Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har hørt Arnold imitasjonen 1000 ganger før, men ler like bra hver gang... haha... Bjarne Brøndbo imitasjonen var lættis... RAI RAI! Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Dette synes jeg var veldig "dødt" i forhold til den første Valen TV. Det ble for få sketsjer og for lite nyskapende etter min mening. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Innslagene med Arnold, DDE, Osbournes og Jazzhjørnet var morsomme, men det andre ble bare pinlig. Ingen i publikum lo en eneste gang, såvidt jeg kunne se. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Syns det var pinlig dårlig. Lo litt av Arnold i første episoden men ellers var det ganske tamt. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 ÅÅÅÅ... det var det jeg glemte. Når gikk det egentlig? Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det hva det flaueste han som bak på den der skjermen. Jeg tenkte bare "please gå vekk". Synes ikke det var så veldig artig. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Nei og nei. Det aller meste som var med i programmet var tragisk dårleg. Det einaste eg likte var Bjarne Brøndboe-imitasjonen. Årets hittil største TV-skuffelse for meg, ettersom eg likte Valen TV veldig godt. :\ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 lord_vivec9: Fra halv ti til halv elleve (eller fra for en time og fem minutter siden til for fem minutter siden). Ganske slapt opplegg, egentlig. (Og det fins allerede en tråd om programmet.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Omtrent alt utenom Arnold sugde. Haha, så dere den siste da han knuste ruten med hodet? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det med Arnold, Osbournes, Jazzhjørnet og DDE var best. Er litt skuffet over programmet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Innslagene med Arnold, DDE, Osbournes og Jazzhjørnet var morsomme, men det andre ble bare pinlig. Ingen i publikum lo en eneste gang, såvidt jeg kunne se. 5822666[/snapback] Jeg tror kanskje det var meninga. Jeg koste meg, syns det var artig. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Innslagene med Arnold, DDE, Osbournes og Jazzhjørnet var morsomme, men det andre ble bare pinlig. Ingen i publikum lo en eneste gang, såvidt jeg kunne se. 5822666[/snapback] Jeg tror kanskje det var meninga. Jeg koste meg, syns det var artig. 5823596[/snapback] Mulig, men jeg synes selve studio-greia var kjedelig uansett. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Arnold-imitasjon?? Trodde han bare imiterte en tilfeldig 'tard med skinnjakke jeg.. ærlig talt, jeg kan gjøre en bedre imitasjon enn det der selvom jeg er så grisefull jeg ikke engang husker navnet mitt.. Lenke til kommentar
pian Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hadde håpa på mer... Jazzhjørna og værmelding-fyren var moro. Det andre... tja. Litt krampeaktig som noen sa. Ble ikke det samme som første gang Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Arnold var morsom. Ozzyimitasjonen var forøvrig også bra. Det morsomste var i grunn Jack som bare var et stort hår. Hehe. Ellers så synes jeg programmet var litt tamt, men så er jeg jo også kjent for å til tider ha litt "slapp" humor hvor jeg ikke gidder å le av (for meg) kjempeteite ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå