Gå til innhold

8cm/21min cd-r


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg kjøpte en helt likens Mp3 spiller for ikke så lenge siden, og min LG brenner støtter slike Cd plater. Plexwritern min 401240A støtter også slike plater. Så lenge den har et lite spor midt på Cd-romen går d som regel bra. Men husk å kjøpe Flere 8CM plater når du skal bestille, De er vanskelig å få tak i.

 

Når det gjelder Mp3 spilleren fungerer den utmerket. Den må ligge helt i ro når den laster inn all track names of folders, men når den først han kjørt i gang, musikken ka du hoppe å sprette så mye du vill, den hakker ikke i det hele tatt. Batteriene holder 2-3 ganger frem og tilbake fra jobb for meg. dvs. 5-6x20 min.

Lenke til kommentar

Komplett i møllergata hadde mini cd´er inne sist jeg var der (noen dager siden)

Ps-data har forresten mini cdrw inne til 105 kr for 5stk

Har en tilvarende spiller selv, hadde ikke kjøpt den igjen, alfor stor til å drasse rundt på til mitt bruk. Du kan få kjøpe min billig :smile:

 

noodle

Lenke til kommentar

Hvis det var meg du tenkte på :

Ja, jeg synes den er stor ..... Har en Napa Mp3 som jeg har hatt en liten stund og overgangen fra en liten MD spiller til MiniCD spiller var stor forskjell. Hvis du sammneligner med en av de med HD inni ala Creative Jukebox eller så så er den ikke så stor, men den tar plass i lomma... Praktisk og langt billigere enn minnekort er det allikevel.

Send meg en privat melding om du er interessert i den.

 

noodle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...