Pera86 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Noen som har sett pA denne? Den virker til å være bedre enn alle de andre bærbare under to kg med core duo i prisguiden, og i tillegg billigere. Noen som har erfaring med denne, eller Fujitsu Siemens Computers sine maskiner generelt? har hørt veldig lite om de. Med mindre jeg hører noe som får meg til å skifte mening tipper jeg at jeg skal kjøpe denne når den kommer på lager (dvs slutten av denne uken). vil i så fall komme tilbake med en liten brukertest, hvis jeg får tid. Pera Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei! Hva skal du bruke den til? Fujitsu Siemens er generellt helt ok. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 skal bruke den på forelesninger, spille poker, surfe, se film mm. egentlig det meste unntatt å spille eller redigere film, til det har jeg en stasjonær. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Da vil sikkert pcen være ok. Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvordan fungerer spill som warcraft III og cs 1.6 med intel gma950? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå