Martindani Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Følger med på (både på data og tv) : One tree hill <3 The OC <3 Lost 24 Malcolm i Midten Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kan kalle meg en skikkelig nerd, av og til går seriene utover wow spilling og andre real life oppgaver. Lost Jericho o.c The pretender Prison Break My name is earl Dexter Veronica Mars Heroes Eureka desperate housewives kidnapped Vanished Supernatural Smallville smith " kannselert " travler csi - sett alt men må se mer det igjen, så genial serie. Nip/Tuck House ncis Las Vegas The Nine Brotherhood Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Akkurat nå føler jeg med på: Heroes LOST Smallville My name is earl South Park Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 The O.C Supernatural Prison Break Lost Grey's Anatomy Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Dette følger jeg med på av serier : My name is earl. Simpsons. One Piece. Death Note. Sumomomo Momomo. Black Lagoon. Sikkert mer. Lenke til kommentar
mr_Flibble Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Prison break Heroes Lost Supernatural Battlestar Galactica Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg Laster ned og ser: Prison Break, Arrested development, lost, CSI: miami og NY, Desperate house wifes og Smallvile Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Entourage!! Top Gear Fifth Gear Lost My name is Earl The Apprentice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå