mushi Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 pc: lost smallville prison break top gear my name is earl csi csi miami tv: supernatural, betaler jo den jævla nrk lisensen, så må jo se en serie på tv også Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Smallville (Går litt opp og ned med den tittinga) Lost 24 The Simpsons That 70's show Joey Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Smallville The O.C. Desperate Housewives Lost 24 Prison Break The Scene Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 The Wire: Jeg så ingen som fulgte med på denne serien. Prøv den, absolutt en kvalitetsserie! 5846020[/snapback] Jeg forsøkte, jeg gjorde virkelig det. Karakterene var de mest uengasjerende jeg har noengang sett. Jeg slet virkelig med å se episodene ferdig. Jeg annullerer anbefalingen din. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 The Simpsons(46 GB med simpsons ) LOST My name is earl. Og det var alt. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 LOST Prison Break South Park My name is earl. Har tenkt å begynne med that 70's show og 24. Skal bare se de første sesongene før jeg kan begynne på de nye. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er seriøst helt ufattelig merkelig at det er nærmest ingen aktivitet rundt The Wire. Det er den beste krimserien som er lagd noensinne. Vet ikke helt om jeg har ord for den serien, den er helt ufattelig bra. De to-tre første episodene i sesong 1 og 2 er mest for å bli kjent med personene, og deretter begynner spenninga og det selve serien. Ikke minst har den fått 9.8 / 10 på imdb, noe som er helt vannvittig sykt. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 The OC Veronica Mars Laguna Beach Las Vegas CSI Miami Prison Break de jeg kom på nå, vertfall.. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prison Break og Viva La Bam Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er seriøst helt ufattelig merkelig at det er nærmest ingen aktivitet rundt The Wire.Det er den beste krimserien som er lagd noensinne. Vet ikke helt om jeg har ord for den serien, den er helt ufattelig bra. De to-tre første episodene i sesong 1 og 2 er mest for å bli kjent med personene, og deretter begynner spenninga og det selve serien. Ikke minst har den fått 9.8 / 10 på imdb, noe som er helt vannvittig sykt. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE! 7194980[/snapback] Jeg må bare si meg helt enig med deg. Dette er virkelig en knallserie, men den krever også at seeren er villig til å investere litt tid i den. Dette er ingen serie for de som elsker hyperkjappe cut og enkle plotlinjer. I sesong 1 tar det en 3-4 episoder før man er kommet ordentlig inn i seriens univers, men da er man til gjengjeld fanget. Det som gjør serien spesiell er at hver sesong tar for seg én sak. Når man bruker 13-14 episoder på å fortelle om hvordan etterforskningen skrider fram sier det seg selv at dette ikke er serien for de som vil ha umiddelbar payoff i form av shootouts, ville biljakter mm. Her står realisme i høysetet og når man kommer til siste episode og ser seg tilbake oppdager man at hver minste lille ting i serien henger sammen og bidrar til sakens endelige utfall. Dette er i sum nok en perle fra HBO sin hånd. ANBEFALES. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Family Guy Prison Break Rome The 4400 Lost Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prison Break The O.C. 24 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 bare en serie for meg, enste jeg vet aldri vil komme til norge The Unit Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 LOST My Name Is Earl Jackass Viva La Bam Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Simpsons Family Guy American Dad! South Park CSI: Miami 24 (Går ikke på TV lenger, men finnes jo andre steder og se det) My name is Earl The O.C Endret 1. november 2006 av Stones_ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prison Break Lost 24 Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prison Break Lost 24 Family Guy The Simpsons Heroes South Park Frustrerte Fruer (På DVD) Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Rikets Røst Etaten Simpsons Ikke noe mer som er krise å gå glipp av... er forsåvidt bare etaten jeg liker å få med meg og Rikets Røst er jo rett før og artig i blandt så? hvorfort ikke? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Følger med på: Lost Prison Break Invasion Supernatural (ikke fulgt med hele tiden men + pause i Norge atm) Div. komiserier. Endret 1. november 2006 av Lars-H Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prison Break Lost 24 Skal begynne å se Weeds, kanskje flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå