Gå til innhold

Hvilken serier følger du med [med en tvist] (les )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Det er seriøst helt ufattelig merkelig at det er nærmest ingen aktivitet rundt The Wire.

 

Det er den beste krimserien som er lagd noensinne.

Vet ikke helt om jeg har ord for den serien, den er helt ufattelig bra.

De to-tre første episodene i sesong 1 og 2 er mest for å bli kjent med personene, og deretter begynner spenninga og det selve serien.

Ikke minst har den fått 9.8 / 10 på imdb, noe som er helt vannvittig sykt.

 

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!!

Lenke til kommentar
Det er seriøst helt ufattelig merkelig at det er nærmest ingen aktivitet rundt The Wire.

Det er den beste krimserien som er lagd noensinne.

Vet ikke helt om jeg har ord for den serien, den er helt ufattelig bra.

De to-tre første episodene i sesong 1 og 2 er mest for å bli kjent med personene, og deretter begynner spenninga og det selve serien.

Ikke minst har den fått 9.8 / 10 på imdb, noe som er helt vannvittig sykt.

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!

7194980[/snapback]

 

Jeg må bare si meg helt enig med deg. Dette er virkelig en knallserie, men den krever også at seeren er villig til å investere litt tid i den. Dette er ingen serie for de som elsker hyperkjappe cut og enkle plotlinjer. I sesong 1 tar det en 3-4 episoder før man er kommet ordentlig inn i seriens univers, men da er man til gjengjeld fanget.

Det som gjør serien spesiell er at hver sesong tar for seg én sak. Når man bruker 13-14 episoder på å fortelle om hvordan etterforskningen skrider fram sier det seg selv at dette ikke er serien for de som vil ha umiddelbar payoff i form av shootouts, ville biljakter mm. Her står realisme i høysetet og når man kommer til siste episode og ser seg tilbake oppdager man at hver minste lille ting i serien henger sammen og bidrar til sakens endelige utfall. Dette er i sum nok en perle fra HBO sin hånd. ANBEFALES.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...