Gå til innhold

Noen som har peil? Trenger hjelp med mikrofoner

Anbefalte innlegg

Har brukt Sony sin ECM-908c minijack dv mikrofon en stund og har vært ganske fornøyd, helt til se så denne. Jeg leste en del og så at denne mikrofonen har blitt skrytt opp i skyene (står at den skal fjerne støy fra kamera etc. også). Jeg lurte da på om det er verdt å bytte mikrofon til denne Røde Videomic? Jeg ser at de er ca like dyre så det må jo være plusser og minuser med begge to (hvis de da ikke er like :S).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring med akkurat den micen, men røde er kjent for å være svært gode på denne fronten. Det er mikrofoner Røde kan.

Om du ikke er fonøyd med den micen du har, burde du skifte. Og om denne rødemikrofonen er skrytt opp i skyene, hva er poenget med denne tråden da? neida, men go for it hvis du synes du trenger den.

Lenke til kommentar

Hei

Grunnen til at du roper i skogen og ikke får noe særlig svar, er nok at det ikke er mange her på forumet som har testet ut forskjellige mic`er i 2000 kroners klassen. En annen grunn kan jo være at det har vært diskutert utallige ganger før, og hvis du gidder å søke på ordet mikrofon, får opp mange tråder på akkurat det emnet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...