BigJackW Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Hei Jeg og en til har ei elevbedrift som kalte seg Neptic Lan, og vi hadde en e-post adresse som var neptic_lan(at)hotmail(dot)com. Nå har vi bytta navn til Kolvereid-Gathering og vi har fått ny e-post adresse som er kgatheri(at)online(dot)no Det er jo noen som bruker neptic_lan(at)hotmail(dot)com enda, så hvordan kan vi vidresende e-post fra hotmail konto til online kontoen uten at vi sender de manuelt? Endret 27. mars 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei Jeg og en til har ei elevbedrift som kalte seg Neptic Lan, og vi hadde en e-post adresse som var neptic_lan(at)hotmail(dot)com. Nå har vi bytta navn til Kolvereid-Gathering og vi har fått ny e-post adresse som er kgatheri(at)online(dot)no Det er jo noen som bruker neptic_lan(at)hotmail(dot)com enda, så hvordan kan vi vidresende e-post fra hotmail konto til online kontoen uten at vi sender de manuelt? 5822200[/snapback] Desverre tviler jeg på at dette kan gjøres. Med mindre du kjøper full versjon til 150 kroner og bruker outlock, da kan du få selve outlock til å sende mailen videre. Det er muilig, men ellers tviler jeg. Har sjekket litt rundt og fant heller ingenting. Men send en mail til hotmal stabben og spørr Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Er det ikke mulig jeg kan ha et program på f.eks. min maskin som mottar e-posten, og sender det automatisk til den online.no e-post adresse.no når e-post(ene) kommer inn til programmet. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er det ikke mulig jeg kan ha et program på f.eks. min maskin som mottar e-posten, og sender det automatisk til den online.no e-post adresse.no når e-post(ene) kommer inn til programmet. 5822471[/snapback] Var jo det jeg sa med outlock, men du får ikke lastet ned hotmail mailer med mindre du kjøper deg en full konto til 150 kroner Lenke til kommentar
kallianka Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har også samme problem. Har en hotmailkonto Plus og skal vidresende de mailene jeg har der til den nye g-mail kontoen min, for så å få det inn o mailsystemet til mac. Det siste har jeg greid. Men selv om jeg ber gmail-kontoen hente opp mailer fra hotmailkontoen skjer det ingenting Noe å gjøre med det ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå