simen_k Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Hisann. Jeg tenkte jeg skulle sette opp en extern skjerm til laptopen min, slik at jeg kan se det SAMME bildet på to skjermer og ikke separere bildet slik at jeg har et bilde ved siden av min desktop. er dette mulig? Takker Endret 1. juni 2006 av Milt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Er akkurat det som skjer når du kobler til en ekstern skjerm Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Er akkurat det som skjer når du kobler til en ekstern skjerm 5822615[/snapback] Hos meg så konfigurerer den seg automatisk slik at jeg kan arbeide på to forskjellige bilder på de to skjermene. jeg kan f.eks. dra en oppgave fra den ene skjermen til den andre. er det noen måte jeg kan endre på dette? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) ATi eller nwidia? 5825284[/snapback] ATI Har driver fra Omega (3.8.221) oppdatert i forrige uke eller noe. Endret 28. mars 2006 av Milt Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 er det ingen måte jeg klan endre på dette altså? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jo, clone-mode skal gi samme bilde paa begge skjermer ink video. Finnes en setting i advanced biten av skjerm/skjermkort konfig'en. Har ihvertfall det paa Dell'en min med ATI Mobility 9600 kort. Lenke til kommentar
ivanp Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hurtigtaster: FN+F2 knappen... Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Paa Inspiron 8600'en min er FN+F2 wireless antenna og FN+F8 bytte av skjermmodus :-) Uansett, denne skulle gjoere akkurat det du lurer paa: Slaa av EXTEND MY WINDOWS DESKTOP... Deretter bruk FN+<sjekkmanual eller se paa tastaturet> for aa skifte skjermmodus. Da skal du faa samme bildet paa begge. Om du vil ha video paa begge skjermene: Full Stoerrelse og kryss av "Same on all" opsjonen. - Per Christian Endret 3. april 2006 av Flippo Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Tusen takk alle :!: Hjertelig mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå