Gå til innhold

Nero's image recorder problemer.

Cengwen

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt inn nero burning rom versjon 5.5 og jeg har noen problemer med dette. Jeg har en plexwriter 401240A. Det fungerte greit i begynnelsen, men nå når jeg trykker på velg brenner, får jeg kun opp Image recordern, og ikke den brennern jeg har på maskina mi. Jeg har avinstalert Nero, lagt inn på nytt igjen, funka ikke. Jeg har fjerna nero og tilhørende nøkler i regedit, lagt inn på nytt, funka ikke.

Jeg har brent med den innebygde brennefunksjonen i win XP, jeg har brent med plextools. Dette går helt greit. Jeg går inn i nero's utforsker, der står Brennern klart markert med CD-RW device, jeg trykker på medium informasjon og den står som CD-R device. Men jeg klarer ikke å velge brennern.

Jeg har satt fulle rettigheter på min bruker på Ahead mappa og satt fulle rettigheter på brennnern.

Noen som har gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du bytta brenner? Høres ut som din versjonen av Nero ikke støtter den brenneren. Jeg kjøpte en gang en Samsung brenner hvor Nero fulgte med. Så bytta jeg til en Plextor, og da funka ikke Nero. Det er vel det som er forskjellen på å kjøpe full Nero og å bruke vedlagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...