Normann Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Som dere ser er jeg på jakt etter en mobil med msn, wifi, ok kamera og endel minne så jeg får plass til litt musikk. God skjerm er også et must! Jeg har sett litt på de nye benq-siemensene, i-mate og q-tecene. Noen som vet om disse duger? synes benq ef81 of s88 var super sexy! men kan den ha msn? Endret 27. mars 2006 av Normann Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vel, eMsn, som du får på getjar.com, funker bra på Siemens, og jeg ser derifra ikke bort fra at den funker på benq Q-tec-er med windows kan sikkert ha en eller annen form for msn. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvorfor ikke N80 , den har alt du trenger. MSN program får du fra Handango Lenke til kommentar
Normann Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Har nokia n80 wlan? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Se på agilemobile.com og finn ut hvilke telefoner dette programmet passer på. ( agile Messenger ) Den er helt lik MSN og jeg har brukt den i 4 år nå. Programmet koster en slant i månen men det er ikke merkbart. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Du får også minnekort på 2 GB, så da er du dekket opp med musikk. Telefonen er i butikken i slutten av april Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Q-tec-er med windows kan sikkert ha en eller annen form for msn. 5826237[/snapback] Ja, jeg ville anbefalt å se på f.eks. Qtek 8310 eller Qtek 8300 (som er samme telefon i ulik innpakning). Man får dem også i klassen "Pocket PC med telefonmuligheter" som f.eks. Qtek S200 eller som min Qtek 9100 (som også er i praksis samme enhet med og uten tastatur). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå