Gå til innhold

Mest krevende av traktor og bi

Nils`n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har veldig mye bedre oversikt når du sitter i en traktor. Jeg vil tro at det er lettere å kjøre en traktor i trafikken, uten at jeg har prøvd dette, på grunn av høyden på kjøretøyet og at du derfor får bedre oversikt. Dessuten går vel sjelden traktorer veldig fort, så ting skjer ikke så fort som i en bil. :tease:

Lenke til kommentar

Kjem litt an på kva du skal med den. Om du kjører i ein by med traktor kan det være ein utfordring, men dei fleste nyttar den på garden eller i forbindelse med bygg og liknande. Det pleier omgivelsane å være nokon lunde tilpassa store kjøretøy.

Ein traktor går langt frå like fort som bil, noko som eg meiner gjer den lettare å kjøre. Det vanskeligaste med traktor er når du har utstyr både framme og bak som skal manøvrerast her og der.

Trur ikkje eg vil konkludere med noko her, begge delar har situasjonar der det er utfordrande, og situasjonar der det er veldig lett og greit.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri kjørt traktor, så aner ikke hvor vanskelig det er.

Men jeg er sterkt i mot at man kan kjøre det før man er 18 år.

Grunnen er fjortisser som bruker dette som rånekjøretøy før de er gammel nok til bil og er en pest og en plage i trafikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...