SkyMarshall Arts Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja måker denne inn i spillforumet jeg, siden alle som har spilt pc en stund kjenner til låta. Har akkurat laget en trance-versjon av themet fra LucasArts-spillet "Outlaws". Er snart sommer, så trenger noe nytt og skru på max i bilen. Kastet inn melodien fra "The Good, The Bad and The Ugly" også. (alle kjenner den også). Så rippet jeg i tillegg noen vokaler av Clint Eastwood fra "Unforgiven"-dvd'n. Få høre hva dere syntes nå da! SkyMarshall Arts - Outlaws [Part II] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Syns dette var en koselig verson Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ditto! Fikk litt lyst på Airwolf-mixen jeg Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Genialt! Er det lov å komme med ønsker? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 For all del, om det er noe jeg ikke husker lenger! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Hadde vært sjeft om du mekka noe med musikken fra The Great Gianna Sisters eller Bomb Jack! Endret 1. april 2006 av Gromle Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nice sang det der! Fet side du hadde også forresten. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Giana Sisters begynner jeg på nå faktisk, den har alltid stått på lista. Den blir værre, for den er ikke så happy at det gjør noe - men det løser seg - alltid likt musikken fra det spillet. Bomb Jack har jeg dessverre aldri hatt noe forhold til. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bomb Jack musikken kommer jeg aldri til å få ut av hodet tror jeg. Var ett eller annet med det spillet og musikken som bare gikk rett hjem hos meg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Nei altså jeg skjønner 100% hva du mener. Jeg har også veldig nostalgiske minner fra musikken til North & South og Dogs of War til Amiga f.eks - men den musikken kommer aldri til å gjøre seg noe særlig i den stil musikk jeg lager. MEN jeg tok ei pause fra Oblivion istad, tenkte litt og blåste støvet av Quantum64-synthen min - så¨her har du en liten gave fra meg mekka i ei kjedelig røykepause. Mp3 -> Bomb Jack for Gromle (itte veldig seriøst) Endret 2. april 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Måtte fanden ta deg Sky. Nå rulle den låta der hardcore igjennom skallen Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hehehehe.. Genialt SkyMarshall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå