juliata Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Skal kjøpe media pc etter oppskriften til "The perfect one" her på hw.no. Det jeg reagerte på var at det ikke var noe tv-kort på listen? Hardware.no's Pentium-M Alternativ Om jeg må kjøpe tv-kort i tillegg, hvilken burde jeg evt velge? Takk på forhånd Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Merkelig at de ikke har tenkt på det Kanskje skjermkortet har slik funksjonalitet? Lenke til kommentar
juliata Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Merkelig at de ikke har tenkt på det Kanskje skjermkortet har slik funksjonalitet? 5822008[/snapback] Det var det jeg også tenkte, men om man vil ha dobbel tuner? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg tviler på at skjermkortet har innebygd TV-kort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
juliata Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg tviler på at skjermkortet har innebygd TV-kort. Hilsen, efikkan. 5822106[/snapback] Ok. Hvilket tv-kort anbefaler du/dere? Trenger vel dobbel tuner ettersom jeg vil ha muligheten til å recorde et program mens jeg ser på et annet? Lenke til kommentar
Seven1979 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Det er jo en ting med TV kort for dere som er så heldige å ha kabel tv. Hvordan kan jeg gjøre det som mottar mine TV signaler via satelitt. Kan sikker kjøpe et ordinært TV kort og hele tiden sitte å bytte kanal på parabol tuneren, men da forsvinner jo hele vitsen med Media PC. Finnes det en måte å få en mediaPC med innebygged satelitt tuner? Som selvfølgelig kan lese mine parabol kort. Setter pris på all respons Endret 27. mars 2006 av BMW Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Du trenger et kort med to tunere for å se på et program og ta opp et annet ja. https://prisguiden.no/product.php?product_id=25359 Her har du et kort med dobbel tv-tuner som kanskje passer til ditt behov.. det er linket til en test fra hw.no. Edit: BMW Postet i dag, 23:23 Det er jo en ting med TV kort for dere som er så heldige å ha kabel tv. Hvordan kan jeg gjøre det som mottar mine TV signaler via satelitt. Kan sikker kjøpe et ordinært TV kort og hele tiden sitte å bytte kanal på parabol tuneren, men da forsvinner jo hele vitsen med Media PC. Finnes det en måte å få en mediaPC med innebygged satelitt tuner? Som selvfølgelig kan lese mine parabol kort. Setter pris på all respons Tror det finnes paraboltunere du kan ha inni pcen som vanlig pci-kort... Endret 27. mars 2006 av intelli-musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå