thinkdifferent Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Heisann! Jeg og en kompis har startet opp en elevbedrift på skolen vår. Den heter M.R Data, og som navnet tyder på, jobber vi med data. Hadde noen kunne ofret noen minutter å lage en litt kul, men samtidig seriøs logo til oss? Du/Dere vil få ros, heder og ære Jeg selv har ikke så kjempe mye erfaring med bildebehandling, men leker meg litt i Photoshop noen ganger. Legger ved et foreløpig resultat av min ide. Takker for alle svar og eventuelle bilder. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vil påpeke at jeg suger når det kommer til logoer men jeg syns det er morsomt å prøve og lære. Slenger med mitt bidrag. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Her er mitt forslag: Endret 6. april 2006 av Tready Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Trur det kunne blitt litt kulere om A'ene hadde vært på lik høyde som D'en. Edit: never mind. det bare den svarte kanten i D'en som forsvinner. Derfor ser den mindre ut. Endret 6. april 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Heisann! Kjempebra forslag som dere har kommet med. Jeg synes begge var kjempebra. Bare en ting som var litt synd, sjefen sier at vi MÅ hete M.R Data. Var vist veldig viktig med det punktumet pga. M.R står for Marius og Rune. Ellers var det kjempebra. Er like forelsket i de begge Sier ifra når vi har bestemt oss for logo, men vil gjerne ha noen flere forslag. Takker for alle svar. Mvh. Truls Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Her er med punktum as requested. Endret 6. april 2006 av Tready Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Nydelig Tready! Finnes det noe onlinekurs for hvordan du kan få inspirasjon og ideer samt litt veiledning angående logoer? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 vel det ble ikke helt det jeg hadde tenkt Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Men hvis det er Marius og Rune må det jo bli M.R. Data? For ellers blir det ikke Rune, dete er ikkenoe punktum som signaliserer at det er forkortelse så det blir Marius R Data... Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Satt og lekte meg litt. hva med denne? Endret 16. april 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) **dobbelpost** Endret 16. april 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Erelend: Må bare gi deg et tips om at du kan kanskje tone effektene ned på bildet ditt. Det ble liksom litt overkill å bruke så mye effekter på en logo som bør være enkel. Det du har laget ville kanskje vært mer ideel for en header for noe annet. Prøv å lage noe litt enklere som kan brukes som logo. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ja jeg vet det Var ganske overdrevet! Men jeg er helt sugerør i å lage logoer! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hva syns du om denne? Er min første logo av noe slag om må si jeg ble veldig fornøyd Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 En kamerat som syns den var mye kulere med teksturer i bakgrunnen.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Burde vel kanskje gjøre den mer, eh, hva kan man kalle det? Den blå er jo ikke helt rund. Ser at du har brukt Smudge enkelte steder og det ser jo litt rart ut når det ikke er all over. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ja, vet det ble litt sånn. Når jeg laga den der ovale greia ble det liksom litt hviss rundt kantene. Merkelige greier Kanskje jeg skal prøve det på nytt. Men gidder ikke gjøre noe mer med den hvis han ikke likte konseptet Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Flott konsept, Øssa, men jeg synes at blåfargene gikk litt mye i hverandre og helst ikke svart i bakgrunnen. Ellers var den fin. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Hvilken farga skal jeg velga på den runde greia bak? Finner ikke helt noen som passer Edit: Har eksperimentert litt til. Blir ikke veldig bra uten bakgrunn. A-en i data forsvinner da når bidlet vises med hvis bakgrunn. Endret 24. april 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå