morten112 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg skal ha ein elektrisk løfter som skal løfte opp eit plexiglass... Er det noen som vett kor eg kan få kjøpt dette? eller om det går ann og lage det. Morten Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hadde du kommet med noe litt mer konkret som en tegning eller god beskrivelse av det hele så hadde det blitt mye enklere å hjelpe deg Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei. Sånn litt mere eksakt hva skal du gjøre? Løfte opp en bit med plexiglass fra gulvet eller? Regner med du tenker mere på noe som skal åpne et form for deksel eller en luke i pleksiglass? Avhengig av størrelsen finnes det sikkert flere små motorer med utveksling som kan gjøre noe slikt.... Men litt mere info om hva du skal gjøre. Nettulf Lenke til kommentar
morten112 Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Heisann... Jeg ser for meg noe lignende som dette.. Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå