Ap. Syvertsen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Har akkurat satt opp en HLDS-CS server for LAN, og installert metamod + AdminMod... Når jeg starter serveren vil den først koble seg til speakeasy.net, men siden jeg ikke har internett (kun LA) får den ikke koblet til, og serveren er insecure.. Så prøver den å få WON Authentication, noe som heller ikke går.. Dette prøver den om og om igjen og dermed funker ikke serveren... Får en feilmelding når den ikke får WON Authentication, men husker ikke hvilken... Spørsmålet er, hvordan slår man av disse funksjonene? Det må da finnes en .cfg fil en vei eller.no? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 ja det er et sted i en cfg fil du kan sette at det skal være lan server.. husker ikke hvor men da vet du iallefall at det går. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 gå inn på http://www.server.counter-strike.net og under faq`en finner du info om lan server. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 er det ikke bare å legge til "sv_lan 1" når du starter opp servern da?? husker ikke helt dette.. lenge siden sist Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 tror du faktisk har veldig rett i det der.. sv_lan 1 eller no sånt kjennes veeeeeldig kjent ut Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Eller skrive sv_lan 1 et sted i server.cfg fila. :smile: F.eks etter standard CS settingene men før Metamod/Adminmod settingene. Lenke til kommentar
vamp Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 For å unngå at den kobler til speakeasy.net legger du til "-nosecure" i kommandoen du bruker for å starte serveren. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Takker for svar:) Fikk den konfigurert for lan (sv_lan 1) og disabla WON-Authentication (-nomaster) Men "-nosecure" funket ikke så den prøver fortsatt å koble seg seg opp til speakeasy.net Dette er ikke noe stort problem, ettersom den kun prøver en gang og så gir opp, men hvis noen vet hvordan jeg kan fikse det ville det vært fint :smile: Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Prøv "-insecure" i stedet. Sleit selv med denne "security module from speakeasy.net" da jeg satte opp og testet en LAN-CS-server på en offline maskin. Prøvde både sv_lan 1, setmaster 0 og alt det der uten at det ga seg. Til slutt signet jeg opp på et CS-forum og fant løsningen på speakeasy.net-problemet: Kjøre serveren i insecure mode med "-insecure" parameter. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg redigerte woncomm.lst fila mi ved å skrive inn ugyldige adresser slik at hldsen ikke klarer å laste ned security module, og dermed blir insecure. Og snarveien så slik ut: -game cstrike -nomaster +sv_lan 1 -port 27016 Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 ./hlds_run +game cstrike +maxplayers ** +map **_**** +sv_lan 1 +nomaster +hostport 2701* +servercfgfile server.cfg der har du en basic oppstarts kommando for lan. editer etter eget ønske:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå