Sovietpig Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Den er sikkert finfin den der:) Du kunne jo legge litt mer gryn i et bedre HK og litt mindre i CPU. Lettere å skifte cpu siden enn hk egentlig. 5826979[/snapback] hvordan kort ville du anbefalt da? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 noen som har en god passiv cpu kjøler og anbefale? så slipper jeg så mye bråk Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det kan vel bli litt varmt med passiv kjøler både på CPU og HK. De fleste HK-produsenter som mekker passive kort anbefaler å sette på ei vifte hvis man ikke har ei aktiv CPU-kjøler som gir litt luftsirkulasjon. Veit ikke hvordan det er med plassen på det hovedbrettet, men Skytche "Ninja" SCNJ-1000 er effektiv og passiv, og det kan monteres ei .120-kalibers-vifte på den om nødvendig. Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 noen som har en god passiv cpu kjøler og anbefale? så slipper jeg så mye bråk 5827182[/snapback] Den jeg anbafalte i handlekurven jeg lagde er finfin. Dette kabinettet med passiv kjøling på chipset, gpu og cpu går utmerket, veldig god luftflyt i det. Et annet alternativ kan være å sette på den diger aktiv Zalman cpu-kjøler. Fungerer fint på laveste hastighet og da laget den egentlig ikke noe særlig støy i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 jeg skal vurdere det:) takk for alle forslag, jeg kommer mest sansynelig til og bestille i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå