Benbels Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Hei! Jeg og en kamerat har et veddemål som går ut på at jeg skal lære og holde ballen på nakken innen 1 uke. Så jeg lurer på om det er noen som vet om noen triks for og holde ballen på nakken? Endret 27. mars 2006 av Baby B Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) sånn svart militær tape? kan vell være lurt å bare legge ballen der...å bare teste hvordan det er...vet ikke om du skal skyte den opp å legge den på ryggen/trille ned på nakken? Endret 27. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 sånn svart militær tape? 5821504[/snapback] LOL Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Balen på naken? 5821603[/snapback] Lermegihjælher :!: Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 ok....2 ting... For det første, hva skal du egentlig med ballen på nakken.... For det andre, du har skrevet, ballen på naken(som vil si ballen på noen noe uten klær) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Balen på naken? 5821603[/snapback] Så det ikke for nå, men nå ler jeg også....godt å le :!: Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Går ut ifra at han mener ballen på nak_k_en, så jeg får vel prøve å komme med litt hjelp. Måten jeg gjør det på er enkel, og ikke så ekstrem som mange andre gjør det. Jeg kaster ballen opp, og prøver å få den til å "treffe" bakhodet, mens den triller ned på nakken, i en myk bevegelse. Vanskelig å forklare, men jeg bøyer meg fram mens ballen faller, og får den til å treffe bakhodet, og dermed trille ned og legge seg i nakkeområdet. Du kan bruke armene til hjelp, ved å enten bøye deg, og strekke dem til værs, som gjør at skulderbladene "kommer fram" og hjelper på å holde balanse i ballen. Men råder deg til bare å kaste ballen opp, og prøve å bøye deg sånn som jeg gjør, å få det i en myk bevegelse. Øvelse gjør mester;D Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Går ut ifra at han mener ballen på nak_k_en, så jeg får vel prøve å komme med litt hjelp. Måten jeg gjør det på er enkel, og ikke så ekstrem som mange andre gjør det. Jeg kaster ballen opp, og prøver å få den til å "treffe" bakhodet, mens den triller ned på nakken, i en myk bevegelse. Vanskelig å forklare, men jeg bøyer meg fram mens ballen faller, og får den til å treffe bakhodet, og dermed trille ned og legge seg i nakkeområdet. Du kan bruke armene til hjelp, ved å enten bøye deg, og strekke dem til værs, som gjør at skulderbladene "kommer fram" og hjelper på å holde balanse i ballen. Men råder deg til bare å kaste ballen opp, og prøve å bøye deg sånn som jeg gjør, å få det i en myk bevegelse. Øvelse gjør mester;D 5825813[/snapback] Takk for tipset , klarer det nesten nå! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Øvelse gjør mester;D 5825813[/snapback] Takk for tipset , klarer det nesten nå! 5826591[/snapback] Legg ut en film på nettet når du får til da så kan jeg legge ut en brife film når jeg drar av skjorta med ballen på nakken Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Klarer du å legge ballen på nakken og la den ligge der i noen min så er du godt på vei da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå