Gå til innhold

Noen triks for og holde ballen på nakken?

Benbels

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og en kamerat har et veddemål som går ut på at jeg skal lære og holde ballen på nakken innen 1 uke.

Så jeg lurer på om det er noen som vet om noen triks for og holde ballen på nakken?

Endret av Baby B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ut ifra at han mener ballen på nak_k_en, så jeg får vel prøve å komme med litt hjelp. Måten jeg gjør det på er enkel, og ikke så ekstrem som mange andre gjør det. Jeg kaster ballen opp, og prøver å få den til å "treffe" bakhodet, mens den triller ned på nakken, i en myk bevegelse. Vanskelig å forklare, men jeg bøyer meg fram mens ballen faller, og får den til å treffe bakhodet, og dermed trille ned og legge seg i nakkeområdet. Du kan bruke armene til hjelp, ved å enten bøye deg, og strekke dem til værs, som gjør at skulderbladene "kommer fram" og hjelper på å holde balanse i ballen. Men råder deg til bare å kaste ballen opp, og prøve å bøye deg sånn som jeg gjør, å få det i en myk bevegelse.

Øvelse gjør mester;D

Lenke til kommentar
Går ut ifra at han mener ballen på nak_k_en, så jeg får vel prøve å komme med litt hjelp. Måten jeg gjør det på er enkel, og ikke så ekstrem som mange andre gjør det. Jeg kaster ballen opp, og prøver å få den til å "treffe" bakhodet, mens den triller ned på nakken, i en myk bevegelse. Vanskelig å forklare, men jeg bøyer meg fram mens ballen faller, og får den til å treffe bakhodet, og dermed trille ned og legge seg i nakkeområdet. Du kan bruke armene til hjelp, ved å enten bøye deg, og strekke dem til værs, som gjør at skulderbladene "kommer fram" og hjelper på å holde balanse i ballen. Men råder deg til bare å kaste ballen opp, og prøve å bøye deg sånn som jeg gjør, å få det i en myk bevegelse.

Øvelse gjør mester;D

5825813[/snapback]

Takk for tipset :thumbup: , klarer det nesten nå! :w00t:

Lenke til kommentar
Øvelse gjør mester;D

5825813[/snapback]

Takk for tipset :thumbup: , klarer det nesten nå! :w00t:

5826591[/snapback]

Legg ut en film på nettet når du får til da :)

så kan jeg legge ut en brife film når jeg drar av skjorta med ballen på nakken :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...