spyro Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Skal ha meg nytt headsett til spilling, jeg spiller ikke altfor mye, men de skal være gode slik at ørene ikke værker på lan. Det bør være mulig å høre hvor folk skyter fra på BF2 eller CS, at det har en god mikrofon. Ellers er det vel ikke noe mer. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Skal ha meg nytt headsett til spilling, jeg spiller ikke altfor mye, men de skal være gode slik at ørene ikke værker på lan. Det bør være mulig å høre hvor folk skyter fra på BF2 eller CS, at det har en god mikrofon. Ellers er det vel ikke noe mer. 5821400[/snapback] Får ganske god lyd ut av dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307562 Eneste minus er bassen, som ikke imponerer. Lenke til kommentar
x3ptr Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301165 dette Tror jeg skal være ganske bra.. har tenkt og bestille det fordi det jeg har nå sux! deter jo Biltema! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg hadde nok godt for Koss headsettet. Plantronics headsettet er ganske bra men slitsomt å ha på seg i lengden. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Skal du høre hvor folk skyter fra,er du nødt til å invistere i et lydkort. Det hjelper ikke med et topp headsett hvis du bruker integrert lyd i hovedkortet ditt. Kjøpte selv et x-fi kort fra creative og det var vanvittig forskjell i lydkvalitet på det,kontra "onboard" lyden. Lenke til kommentar
Badger Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Prøv heller Zalman surround m/ mic, får høy score på ein del testar rundt omkring. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Skal du høre hvor folk skyter fra,er du nødt til å invistere i et lydkort.Det hjelper ikke med et topp headsett hvis du bruker integrert lyd i hovedkortet ditt. Kjøpte selv et x-fi kort fra creative og det var vanvittig forskjell i lydkvalitet på det,kontra "onboard" lyden. 5832593[/snapback] Mange onboard lydkort er ganske gode, kjøper du et ganske bra kort har du lydbrikker som yter omtrent like bra som Audigy. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Skal du høre hvor folk skyter fra,er du nødt til å invistere i et lydkort.Det hjelper ikke med et topp headsett hvis du bruker integrert lyd i hovedkortet ditt. Kjøpte selv et x-fi kort fra creative og det var vanvittig forskjell i lydkvalitet på det,kontra "onboard" lyden. 5832593[/snapback] Lydkort har jeg faktisk, men husker ikke hvilket Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Koss SB45-headsettet klemmer litt mye hvis man er bred mellom ørene (noe jeg er, leverte det inn igjen). Synd, det var bra lyd i det. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har sb45 og er storfornøyd, jeg har tydligvis litt mindre mellom ørene enn Smirnoff Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 zulusion. For å dele min erfaring. Jeg har et nf2 hovedkort (a7n8e-deluxe) som av div fora har veldig bra lyd til å være integrert.Når det gjelder spill så støtter det desverre ikke EAX. Det betyr at jeg kan høre at f.eks noen er nær meg,men ikke hvor. Med mitt x-fi kort nå, kan jeg plassere hendelser akkurat på stedet hvor det skjer ved hjelp av lyd.Det kunne jeg ikke før. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Så har ingen nevnt icemat headsettet? Edit:dumme meg, det kosta jo 500:p men men Link! Det er verdt penga Endret 29. mars 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) detta har fått bra kritik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307562 litt dyrere enn 300 da! Endret 30. mars 2006 av r@zer/d@hl Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) detta har fått bra kritik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307562litt dyrere enn 300 da! 5837905[/snapback] Kan du spandere på deg 50 kr ekstra, vil jeg anbefale det. Det eneste som trekker ned er bassen. Endret 30. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå