Gå til innhold

Headsett til ca 300kr

Anbefalte innlegg

Skal ha meg nytt headsett til spilling, jeg spiller ikke altfor mye, men de skal være gode slik at ørene ikke værker på lan. Det bør være mulig å høre hvor folk skyter fra på BF2 eller CS, at det har en god mikrofon. Ellers er det vel ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ha meg nytt headsett til spilling, jeg spiller ikke altfor mye, men de skal være gode slik at ørene ikke værker på lan. Det bør være mulig å høre hvor folk skyter fra på BF2 eller CS, at det har en god mikrofon. Ellers er det vel ikke noe mer.

5821400[/snapback]

Får ganske god lyd ut av dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307562

Eneste minus er bassen, som ikke imponerer. :whistle:

Lenke til kommentar

Skal du høre hvor folk skyter fra,er du nødt til å invistere i et lydkort.

Det hjelper ikke med et topp headsett hvis du bruker integrert lyd i hovedkortet ditt.

Kjøpte selv et x-fi kort fra creative og det var vanvittig forskjell i lydkvalitet på det,kontra "onboard" lyden.

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke med et topp headsett hvis du bruker integrert lyd i hovedkortet ditt.

Kjøpte selv et x-fi kort fra creative og det var vanvittig forskjell i lydkvalitet på det,kontra "onboard" lyden.

5832593[/snapback]

Mange onboard lydkort er ganske gode, kjøper du et ganske bra kort har du lydbrikker som yter omtrent like bra som Audigy.

Lenke til kommentar

5832593[/snapback]

Lydkort har jeg faktisk, men husker ikke hvilket :whistle:

Lenke til kommentar

zulusion.

For å dele min erfaring.

Jeg har et nf2 hovedkort (a7n8e-deluxe) som av div fora har veldig bra lyd til å

være integrert.Når det gjelder spill så støtter det desverre ikke EAX.

Det betyr at jeg kan høre at f.eks noen er nær meg,men ikke hvor.

Med mitt x-fi kort nå, kan jeg plassere hendelser akkurat på stedet hvor det skjer

ved hjelp av lyd.Det kunne jeg ikke før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...