John Keats Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg tenkte å poste en pvp-film som jeg laget med magen min for nesten et år siden. vet ikke om den er noe tess, men den er i allefall et fint minne for meg. 29-31 Undead Mage, PvP, mest dueller. Morenith PVP Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har ikke sett den ennå da. Men synes du den er bedre en min PvP film? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har ikke sett den ennå da. Men synes du den er bedre en min PvP film? 5821383[/snapback] Kan poste hva jeg synes om den i din tråd Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har ikke sett den ennå da. Men synes du den er bedre en min PvP film? 5821383[/snapback] tror det er relativt klart hva de fleste syntes om den, om du ikke tror det, er det sikker moderatorne tror det! litt "hard" klipping kanskje, anbefaler eksperiment med fading ellers helt ok, bortsett fra at det er utrolig kjedelig med duel pvp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå