Skogslik Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Vor er Ayled Ruins? Må dit for og hente en sten eller noe, er et quest i Mages guild En ting till: kan man joine så mage guilds mann vill?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 aner ikke hvor ayled ruins er men vil tro det ble merket på karta når du har et quest til det. spørsmål nr 2. ja du kan joine så mange du vil Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Kan joine flere guilder ihvertfall, er selv medlem av dark brotherhood og thieves guild. Skal vel komme opp et merke ditt du skal? trykk på questen og trykk map, da kommer stedet du skal til på kartet, så trykker du fast travel til nærmeste stedet du har vært (kan ikke fast travle til steder du ikke har vært enda). edit: slått på målstreken der gitt Endret 27. mars 2006 av mushi Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Det er liskom ikkje et quest. Det var en papir rull eg fikk av dama eg får quest av, og skulle lese på den. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Da må du nok ut på gåtur å lete litt, vis du ikke har flaks og noen vet hvor det er Lenke til kommentar
valentino Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Slik jeg har forstått det er Ayled ruins en fellesbetegnelse for ruiner etterlatt av et folkeslag. Om jeg har forstått det rett ka du gå inn i hvilken som helst ruin med kartsymbolet som passer til følgende beskrivelse: Et kryss i midten med en rund kjerne og prikkete sirkel rundt. mvh. Valentino Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det er helt korrekt som Valentino sier. Det står nok navnet på ruinen du skal til, hvis ikke er det bare å velge en hvilken som helst Aylid ruin. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 jaha, men vor er disse Ruinene da? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 De er overalt, er lett gjenkjennelige ved den fremmedartede arkitekturen og mangelen på skikkelig vedlikehold av kledning og tak. Og kartmarkøren for dem står i manualen din. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 ok. så det er bare til og gå og rusle litt rundt omkring i skogene og så kan eg finne en slik hule? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 det er flaust av dem langs veiene også, bare rid litt rundt på veien og du vill finne mange med en gang Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 japp. det er sånne steiner som ligger overalt i elven ruins. Jeg hadde en i inventory fra før av jeg. kanskje du har det og. prøv å kast et shock spell på den pillaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå