b-real Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 http://www.cnn.com/2006/WORLD/asiapcf/03/2...reut/index.html A Muslim couple in India have been told by local Islamic leaders they must separate after the husband "divorced" his wife in his sleep, the Press Trust of India reported. Sohela Ansari told friends that her husband Aftab had uttered the word "talaq," or divorce, three times in his sleep, according to the report published in newspapers on Monday. When local Islamic leaders got to hear, they said Aftab's words constituted a divorce under an Islamic procedure known as "triple talaq." The couple, married for 11 years with three children, were told they had to split. The religious leaders ruled that if the couple wanted to remarry they would have to wait at least 100 days. Sohela would also have to spend a night with another man and be divorced by him in turn. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Mmm... for et fantstisk lovverk! Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 "The religious leaders ruled that if the couple wanted to remarry they would have to wait at least 100 days. Sohela would also have to spend a night with another man and be divorced by him in turn." hahaha :!: :!: Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hahaha! De er morsomme disse muslimskfundamentalistiske styrene! Visste dere at en muslimsk mann kan skille seg fra kona si om han sender en sms hvor det står "jeg hater deg jeg hater deg jeg hater deg"? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hahaha! De er morsomme disse muslimskfundamentalistiske styrene! Visste dere at en muslimsk mann kan skille seg fra kona si om han sender en sms hvor det står "jeg hater deg jeg hater deg jeg hater deg"? 5822129[/snapback] Aldri hørt om.. derimot hvis han sier "talaq talaq talaq"(skilsmisse*3) face2face til kona, er de skilt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bloody Mary Bloody Mary Bloody Mary WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!1 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Takk for bidaget, SkyMarshall. Det var... menings..fullt? Hæ? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Takk for bidaget, SkyMarshall. Det var... menings..fullt? Hæ? 5823898[/snapback] Alle vet jo at hvis du sier "Bloody Mary" tre ganger etterverandre, så kommer hun og hallshugger deg Lenke til kommentar
Seether Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Og likevel har muslimer færre skilsmisser enn f.eks. kristne folk Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg prater kun om mat i søvne uansett... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hoho...for en gjeng med apekatter. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hahaha, apekatter er ordet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå