Gå til innhold

6280 eller 3250?

Anbefalte innlegg

Jeg vet det finnes flust av slike tråder rundt på forumet, men ingen av de svarer på mine spørsmål så da lager jeg likesågreit min egen tråd. :)

Jeg står på randen til å kjøpe meg en ny telefon, men sliter veldig med å finne ut hvilken som appelerer mest til meg. Mp3-funksjonaliteten til 3250 virker veldig god, men det er en symbian telefon og jeg er ikke spesielt glad i trege telefoner. Jeg vet imidlertid ikke om 3250 er treg i bruk. Skjermen på 6280 virker veldig god, muligheten til å lage ganske gode videoklipp frister samt at telefonen er veldig rask i bruk. Så vidt jeg vet, er ikke mp3-funksjonaliteten til 6280 spesielt god med tanke på at man ikke kan navigere seg gjennom musikken etter artist/album.

Slik jeg ser det er det mp3-funksjonaliteten til 6280 det eneste som hindrer meg i å bestille en slik, så om noen kunne fortalt litt utdypene om hvordan 6280 fungerer som mp3-spiller hadde det vært fint. Det jeg sier over er basert på ting jeg har lest eller hørt, så det kan jo hende det ikke stemmer.

Jeg har forøvrig ikke spesielt lyst på w800i eller w900i, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...