Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) I helgen skjedde d noe som jeg vet andre menn irriterer seg over jeg hadde møt den dama og va på go vei til *third base*(under buksestede) og da måtte jeg igjennom et realt helvette...åpne opp beltet!! dagens moderne belter er kompliserte,vansekllig å åpne og til tider jævli de har en slags sentral lås og man trenger konsentrasjon og hell for å åpne de..noe som man mangler i fylla....pluss at man gjerne kliner mens man prøver å åpne opp da jeg mener og tror at flere menn har slitt me disse nymoderne kyste-belter og jeg vil også motta triks,eller løsninger på å åpne de..d hjelper ikke å presse,dra,puffe splinten i midten,eller bare dra buksen regelrett ned jeg mistenker at belte også har alkolås siden damer også har problemer me å åpne beltet vi menn må holde sammen og løse dette voksende problemt danielzu Endret 27. mars 2006 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Si *vent litt, jeg henter hagesaksa*. BH-lås kan også være et fomlehelvete noen ganger. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) I helgen skjedde d noe som jeg vet andre menn irriterer seg overjeg hadde møt den dama og va på go vei til *third base*(under buksestede) og da måtte jeg igjennom et realt helvette...åpne opp beltet!! dagens moderne belter er kompliserte,vansekllig å åpne og til tider jævli de har en slags sentral lås og man trenger konsentrasjon og hell for å åpne de..noe som man mangler i fylla....pluss at man gjerne kliner mens man prøver å åpne opp da jeg mener og tror at flere menn har slitt me disse nymoderne kyste-belter og jeg vil også motta triks,eller løsninger på å åpne de..d hjelper ikke å presse,dra,puffe splinten i midten,eller bare dra buksen regelrett ned jeg mistenker at belte også har alkolås siden damer også har problemer me å åpne beltet vi menn må holde sammen og løse dette voksende problemt danielzu 5821079[/snapback] Du får melde deg på belte-åpner kurset som arrangeres av DFFDS (Drita Full Før Drøbak-sund). Har hørt at dette er ett vanlig problem på Colorline sine lugarer i de sene nattetimer.. Endret 27. mars 2006 av Beatnut Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Og noen skjønner fortsatt ikke hvorfor man alltid går med leatherman? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Tror nok det er Darwin som har slått til igjen. At du ikke får opp beltet er rett og slett bare naturens måte å hindre de dårlige genene dine å videreføre seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Survival of the Fittest, i aksjon. Hohohohooo, Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Tror nok det er Darwin som har slått til igjen. At du ikke får opp beltet er rett og slett bare naturens måte å hindre de dårlige genene dine å videreføre seg. 5821132[/snapback] :!: Kunne ikke sagt det bedre selv. :!: Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Derfor jeg digger belter som man bare stikker en liten tapp inn i hullene på beltet. Da er det noe lettere å få det av. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Tror nok det er Darwin som har slått til igjen. At du ikke får opp beltet er rett og slett bare naturens måte å hindre de dårlige genene dine å videreføre seg. 5821132[/snapback] LOLZ! Og at politiet har begynt å bli så grinete når man har med seg kniv, gjør jo ikke saken noe bedre.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hehe æ e eni me derre alle mange gode råd og tiltak...savne gamle belter ja...forbannet være derre russere..d va dem som oppfant d Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 er det samme type belte som jeg har, så er det bare til å dra i den enden som henger laust ut på andre siden, så løsner låsen. Du drar ikke i selve låsen Enklere belte har jeg aldri brukt i mitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå