Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Drivere borte under innstallasjon


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Jeg innstallerte win xp pro på en maskin som hadde win xp home. Grunnet det klikka i RAID oppsettet. :cry: ..

XPen er engelsk versjon. Det er 2 harddisker på den. Alt fungerte fint etterpå (nesten)...

Jeg skulle koble den til internett. Men så fant jeg ingen nettverks,, sånnt kort inne i kontrollpanelet på internett innstillingene. Bare det 1394 kortet. eller hva det hette. Etterpå prøvde jeg å spille av lyd. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var noe lydkort innstalert... Bluetooth er også forsvunnet.. så da skjønte jeg ingenting lenger... :hmm: Har en liten misstanke om at noen drivere er borte på en rar måte. At de ikke kom med under innstallasjon eller no..

 

Håper det er noen som skjønte det.

 

Er veldig takknemlig for svar. - Maskina har funka veldig bra før.. Under innstallasjon har jeg heller ikke rørt noen kort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må allti innstallere det meste av drivere på nytt etter en windows innstallasjon.. er kun det "basiske" du få med under windows innstallasjonen, sjekk med cdene du fikk med komponentene dine også med hovedkort driverene :) du innstallerte skjermkortet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...