FenrisC0de Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Vel, jeg kommer til å skaffe meg en telefon til sommeren, og jeg har veldig lyst på en kamskjelltelefon som også er 3G, helst Edge og helst videotelefonistøtte. Er det noen fremtidige telefoner som passer? Har tittet på Qteks 8500 som ser helt rå ut, men har ikke videotelefonistøtte, og kameraet stinker sikkert.. Takk! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Nokia N71. Blir vel ikke akkurat en liten telefon, men sikkert mye bra med den. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Ja, noe i den dur som Z500, bare kanskje et Windows eller Symbian OS! Liker ikke designet til N71.. hehe! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 jeg har veldig lyst på en kamskjelltelefon som også er 3G, helst Edge og helst videotelefonistøtte. Er det noen fremtidige telefoner som passer? 5820967[/snapback] Hva med BenQ-Siemens EF81? Glem Motorola, dette er mulig den fineste kamskjelltelefonen med 3G. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 denne her altså? Ser jo fin ut den! Må inrømme at jeg kanskje ikke er helt i taket når det gjelder designet, men er ikke så ille riktignok! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Kommer Samsung Z600 til å bli lansert i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 BenQ-modellen nevnt tidligere i tråden, har noen av de heftigste specsa i 3G-flippenes historie. Liten, tynn, 2 megapiksler på kameraet, QVGA-skjerm osv osv. For fulle specs: se prisguiden. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 BenQ-modellen nevnt tidligere i tråden, har noen av de heftigste specsa i 3G-flippenes historie. Liten, tynn, 2 megapiksler på kameraet, QVGA-skjerm osv osv. For fulle specs: se prisguiden. 5823278[/snapback] Viser til pro-test gjort av vår alles molna og negativ test gjort av Eldar. Om du leser begge skulle du ha fått inn alle negative og positive ting ved telefonen. Må såklart også lese Amobils test. Det som frister meg mest med denne er at den er slim (15,9 mm), har en god skjerm (QVGA på 2,2") og neppe knirker. Kan vel legge til at jeg selv neppe kjøper den, men heller velger Nokia E60 pga bedre OS, bedre skjerm (352 x 416 på 2,1") og business-preget. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Men hvis Earth657 må ha EDGE så er EF81 utelukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå