Gå til innhold

Kommende 3G kamskjell telefoner?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg kommer til å skaffe meg en telefon til sommeren, og jeg har veldig lyst på en kamskjelltelefon som også er 3G, helst Edge og helst videotelefonistøtte. Er det noen fremtidige telefoner som passer? Har tittet på Qteks 8500 som ser helt rå ut, men har ikke videotelefonistøtte, og kameraet stinker sikkert..

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

BenQ-modellen nevnt tidligere i tråden, har noen av de heftigste specsa i 3G-flippenes historie. Liten, tynn, 2 megapiksler på kameraet, QVGA-skjerm osv osv. For fulle specs: se prisguiden.

Lenke til kommentar
BenQ-modellen nevnt tidligere i tråden, har noen av de heftigste specsa i 3G-flippenes historie. Liten, tynn, 2 megapiksler på kameraet, QVGA-skjerm osv osv. For fulle specs: se prisguiden.

5823278[/snapback]

Viser til pro-test gjort av vår alles molna og negativ test gjort av Eldar. Om du leser begge skulle du ha fått inn alle negative og positive ting ved telefonen. Må såklart også lese Amobils test. :)

Det som frister meg mest med denne er at den er slim (15,9 mm), har en god skjerm (QVGA på 2,2") og neppe knirker. Kan vel legge til at jeg selv neppe kjøper den, men heller velger Nokia E60 pga bedre OS, bedre skjerm (352 x 416 på 2,1") og business-preget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...