Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Store problemer med og få slettet et bilde

Anbefalte innlegg

Hei.

Håper det blir riktig postet her.

Jeg har nå fått et stort problem,tok med meg en ekstern harddisk fra jobben for jeg skulle ha noe som lå på en jobb pc.

Og dum som jeg sikkert var så sjekket jeg ikke hva som eventult lå på den,men bare overførte til min maskin.

Og nå kommer problemet mitt i forbindelse med dette,lå en del bilder inne på den også og alle bildene utenom ett gikk å slette som vanlig.

Prøver jeg og slette det kommer bare d arbeidstegnet i par sekunder og ikke noe mere skjer.

Prøver jeg og slette det bilde sammen med noe annet lukker bare mine dokumenter seg automatisk uten og gjøre noe .

Skjønner ingenting av dette så om noen har gode forslag til hvordan få slettes det så er det flott.

P.S jeg har kjørt virussjekk+cccleaner og ad-awere uten at de sier at noe er feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Prøvde og bruke http://www.softwarepatch.com/software/moveonboot.html men den jpeg fila ville ikke legge seg inn der hvor den skulle bli dratt over.

Kom at det var ugyldig navn eller filbane.

Og prøvde og gå inn å gjøre om navnet på jpegèn ,men går ikke og gjøre om navnet.

Så nå skal jeg da prøve det andre forslaget som kom,men.....

Er det akkurat da jeg starter maskinen at jeg kan komme meg inn i DOS eller er det andre muligheter?

Lenke til kommentar

Det som er så snodig er at jeg ikke får opp noe egenskaper"knapp" da jeg klikker på det.Kommer bare en liten boks med send 6 ting jeg kan gjøre.Bl.annet :åpne,send,skriv ut.

Var navnet jeg skulle prøve og gjøre om. Det er en JPEG fil(står det,men da jeg skal åpne det kommer det bare:forhåndsvisning ikke tilgjennlig)

Det her er rareste jeg har sett.

Hørte med en annen på jobben som hadde hatt disken føre meg og han og hadde det samme problemet,men sa jo selvfølgelig ikke ifra.

Prøvde i DOS(om jeg da kom riktig inn men klarte nok ikke og skrive riktig kode)

Noen som har forslag på hva koden eventuelt skal hete,fila heter Anita og ligger på. C:\Documents and Settings\Skrivebord\jobbting

På forhånd tusen takk om noen kan hjelpe

Lenke til kommentar

Da lurer jeg på :

-min datamaskin

-mappealternativer på Verktøymeny

Har du der kategorien Frakoblete filer ? Er den aktivert ?

I mappen Delte dokumenter --- har du noe om \jobbting\anita der ?

Se eventuelt på steder som du har brukt i nettverket

Gjør et søk på datanaskin for anita- i hvor mange plasser finner du hu ?

Du skriver C:\Documents and Settings\Skrivebord\jobbting.......

Er ingen user på den maskina? Dvs det mangler noe her. Er det da C:\dokuments som du skriver en egen mappe uavhenging av dine lokale instillinger?

Lenke til kommentar

Da jeg åpnet den i utforskeren så fikk jeg egenskapene,der står det faktisk ingen ting og null byte. Men da jeg holder musepekeren over fila i jobbting står det at den er på 65,5 kb.

Søker jeg på Anita på maskinen kommer den fila opp der.

Fant ikke noe som het frakoblede filer jeg.

Delte dokumenter har jeg heller ikke.

Og jo sorry glemte et navn der som user.

Det riktige skal være: C:\Documents and Settings\Frank\Skrivebord\jobbting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...