Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 1. Er det forskjell på Beyerdynamic DT231 og DT231pro? hvist det er noe, hva? 2. Dekker/går klokkene rund hele øret? (sitter det godt) 3. Er det "høyt" når man har det på seg? Hvist noen har noen "in action" bilder av headsette (tenker på når noen har det på seg) vær så snill å post, så jeg får en ide' om hvordan/hvor stort headsette er Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 1. Er det forskjell på Beyerdynamic DT231 og DT231pro? hvist det er noe, hva?2. Dekker/går klokkene rund hele øret? (sitter det godt) 3. Er det "høyt" når man har det på seg? Hvist noen har noen "in action" bilder av headsette (tenker på når noen har det på seg) vær så snill å post, så jeg får en ide' om hvordan/hvor stort headsette er 5820914[/snapback] 1. Vet ikke om det er noe forskjell. 2. Nei, de ligger mot øret. 3. Kommer ann på hvordan skallen din er formet. På meg stikker de litt opp. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) takker Men sklir de lett av, siden di bare ligger mot øret? har hatt på meg en del headset bla PC150, som bare ligger mot øret, det sklir lett av Endret 27. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det kommer vel også ann på hvordan hodet ditt er formet. Mine sitter bra. Kan fint gå med dem, løping er nok verre. Lenke til kommentar
Viivac Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Å gå med dem er helt i orden. Løping er nok litt verre. Det skal også sies at en laptop f.eks kan fint drive dem, mens en DAP slik som iPod vil få noen problemer. Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er ingen lydmessig forskjell mellom DT-231 og DT-231pro. Eneste forskjellen er emballasjen; Orange/sølv til konsument og Grønn/hvit til proff markedet. Grunnen til at de gjør det, er å ha samme emballasje som de andre modellene i respektive sortiment. Det går forresten helt fint å forme bøylen til gi mere spenn hvis du trenger det. Varm opp bøylen med f.eks varmt vann eller en hårføner! Mvh Ketil Morstøl Norsk importør, beyerdynamic Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 takk skal du ha ketilmorstøl. Men som han over deg sier, de egner seg ikke til mp3 bruk, er ikke det feil? Jeg leste en test, flere tester på nettet å de sier at DT231 egner seg ypperlig til iPod...eller er det jeg som tar feil nå? Jeg hadde tenkt å bestille DT-231 nettopp til bruk sammen med en iPod...iPod photo 30gb, hvist det har noe å si Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg bruker mine til Ipod. Fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Har bestilt nå Det skal bli deilig med et nytt ett, blir vell det 6 i rekken av headsets jeg har Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 dt231'en er et godt kjøp for å si det sånn. Veit ikke om det er jeg som har små ører men jeg tror de dekker over ørene mine . Og ja, de sitter godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå