Hotel Papa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 oh oh ei jente født i 89 sa: "HVA ER SESJON?" jeg holdt på å knekke i latter.. 5821381[/snapback] Hva er sesjon? 5825905[/snapback] Der kom den.. Satt bare og venta på'n Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ukens er vel dette.. Det var snakk om "Rock Mot Rus", en liten "festival" her oppe i nord.. Når vi snakka om vi skulle dra dit eller ikke. Så presterer en veninne av meg og si: "Rock mot rus? Er det lov å drikke der?" :rolleyes: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Venn av meg: "Det er 50/50 sjanse for å vinne i lotto. Enten så vinner du, eller så vinner du ikke." Smarting Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 "Jeg forventer at dere jobber med instancer i påskeferien" - En wow-gamer til to andre wow-gamere i klassen "Jeg skjønner ikke hvorfor ikke flere stemmer RV, det er jo så fint parti" - En totalt OT komentar i timen i dag "Jeg syntes at hvis dere får Jehovas Vitner på døren så burde dere ta med de inn i huset og stille de litt kritiske spørsmål. Det er ganske morsomt å se hva de svarer" - Læreren min i religion Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Vi så Veiviseren på skolen, og de såkalte "Tjudene" dumpet noen døde menn i et hull i isen da en jente presterte å si: "Prøver di å våkne dem?" Hun var helt seriøs og prøvde å ro seg ut av det etterpå. Endret 28. mars 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Lærern: Nå, hvorfor fikk tanks navnet tanks? Jente i klassen: Jeg vet det! jeg vet det! er ikke det sånne store saker med lange kanoner man bruker i krig. to år gammelt da, men hun har pinade ikke forandret seg! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 "Hæ?" - Sagt av en medelev. "Hæ?" - Sagt av en medelev. "Hæ?" - Sagt av en medelev. "Hæ?" - Sagt av en medelev. "Hæ?" - Sagt av en medelev. Osv... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ukens er vel dette.. Det var snakk om "Rock Mot Rus", en liten "festival" her oppe i nord.. Når vi snakka om vi skulle dra dit eller ikke. Så presterer en veninne av meg og si: "Rock mot rus? Er det lov å drikke der?" :rolleyes: 5826259[/snapback] Præhæhæhæhæhæh! Bor du på Andøya? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Under Pulp Fiction: Vent litt, er ikke han der død? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Sagt mens en venninne pakker ned alt i minibaren i kofferten: "hva mener du med at det ikke er gratis?" Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 "Når det er glatt gulv på McDonalds, pleier jeg å kjøre på med litt moonwalk. Og da snur alle seg for å se hvor kul jeg er" Jaja... Jeg kan hvertfall ikke klage på den positive tankegangen til fyren Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Under Pulp Fiction: Vent litt, er ikke han der død? 5829166[/snapback] LOL det er morsomt fordi Pulp Fiction er retrospektivz0rz. :D:D::D:D:D: Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Går litt ut av det sporet dere går i da men; Gikk bortover gangen på skolen idag, og ser en gammel klassekamerat ligge på gulvet. Han er rimelig lubben da, og bakset noe fælt rundt der, om han skulle opp det vet jeg heller ikke.. "Er ikke greit den tyngdekraften altså..." Han sluttet å bakse, og ble veldig stille Endret 29. mars 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå