Gå til innhold

Quote of the week?

Gjest medlem-77217

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

Lurte bare på om noen har et par Quoter å komme med?

Quote=Sitat

Venninna til søstra mi kom selv med; "Hvor ligger berlin muren?"

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er riktignok mange år siden, men jeg må ta det med alikvel.

Tror det var 8. klasse, hvor geografilæreren min ville at elevene skulle nevne de forsjellige havene rundt om i verden. Det første som skjer er at en av de mest tøsete og minst smarte jentene i klassen hopper opp og roper høyt "Er middelhavet et hav?!?"

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

hehe bra den. særlig med tanke på at det var i 2FY! :D

Har en til.

Moren min klarte å si (fordi hun var usikker):

Er femti et oddetall?

Jeg gikk på den tiden på barneskolen og syntes ikke det var det minste rart at hun strøk i sosialøkonomi da hun var ung.

Lenke til kommentar

En jente i klasse sa dette til læreren, under muntlig krl/histore prøve (jeg hadde flaks, og kom opp med henne)

"Jeg syns det er bra at Hitler drepte så mangen mennesker, ellers hadde det ikke vært plass til oss, her på jorda", hun strøk.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

J@cob: Viser hvor lite folk kan om slikt, og hvor dårlig det faktisk undervises i det. Selv synes jeg det er veldig interessant, og boken vår (Historie 10), dekket ikke østfronten, stillehavskrigen, eller ørkenkrigen i Nord-Afrika. Dessuten var det temmelig tyst om alt som hadde med holocaust å gjøre, det meste jeg vet har jeg lest i andre bøker og slikt.

For å ikke komme off topic, kan jeg komme med en:

"Om jeg får en sekser i matte i år, skal jeg sende læreren på hjernescanning"

-Klassekamerat om hvilke karakterer han vil få.

Lenke til kommentar
J@cob: Viser hvor lite folk kan om slikt, og hvor dårlig det faktisk undervises i det. Selv synes jeg det er veldig interessant, og boken vår (Historie 10), dekket ikke østfronten, stillehavskrigen, eller ørkenkrigen i Nord-Afrika. Dessuten var det temmelig tyst om alt som hadde med holocaust å gjøre, det meste jeg vet har jeg lest i andre bøker og slikt.

For å ikke komme off topic, kan jeg komme med en:

5825366[/snapback]

litt OT: Vi har fått ganske god undervisning i det faget, og alt som har med Andre Verdenskrig å gjøre, hun er bare litt... blåst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...