Gjest medlem-77217 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Lurte bare på om noen har et par Quoter å komme med? Quote=Sitat Venninna til søstra mi kom selv med; "Hvor ligger berlin muren?" Endret 27. mars 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
fomle_ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 oh oh ei jente født i 89 sa: "HVA ER SESJON?" jeg holdt på å knekke i latter.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 oh oh ei jente født i 89 sa: "HVA ER SESJON?" jeg holdt på å knekke i latter.. 5821381[/snapback] Hvorfor er det så gøy? Lenke til kommentar
fomle_ Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 fordi det er noe de fleste vet! hu var jo tross alt 17 år da.. vi deler nok ikke humor.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Noe som er litt morsomt med det er at alle jenter, fra og med 89-årskullet, får innkalling til sesjon. (Men de kan takke nei til det.) Endret 28. mars 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ei som gikk i parallellklassen min som ble spurt av læreren om hvornår svartedauden var. "Det var rett etter 2. verdenskrig det, var ikke det det?" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Dette er riktignok mange år siden, men jeg må ta det med alikvel. Tror det var 8. klasse, hvor geografilæreren min ville at elevene skulle nevne de forsjellige havene rundt om i verden. Det første som skjer er at en av de mest tøsete og minst smarte jentene i klassen hopper opp og roper høyt "Er middelhavet et hav?!?" Endret 27. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 En jeg kjenner kom i skade for å si "Jeg kjenner søstra mi inn og ut" Da vi andre brøt ut i latter skjønte han omfanget av hans utsagn. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 En jeg kjenner kom i skade for å si"Jeg kjenner søstra mi inn og ut" Da vi andre brøt ut i latter skjønte han omfanget av hans utsagn. 5823674[/snapback] Uff..den var ufin Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 "Er tyngdekraften den samme på månen som på jorda?" Kvinnelig sidekamerat, 2. Klasse videregående skole, 2FY. Riktignok i fjor. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 hehe bra den. særlig med tanke på at det var i 2FY! Har en til. Moren min klarte å si (fordi hun var usikker): Er femti et oddetall? Jeg gikk på den tiden på barneskolen og syntes ikke det var det minste rart at hun strøk i sosialøkonomi da hun var ung. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Søstra til naboen her, lurte på hvordan man gjorde det når vi skulle gå solo, altså fly et fly alene for første gang. Flyr noen bak med et annet fly og passer på, da? Knegg Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 I naturfagstimen: Lærer: Er det noen som vet hva sur nedbør er? Jente: Ja! Det er jo sånn som komme på bilruten om morgenen som man må skrape bort.. Klassen: HAHAHAHAHAHAHAH!! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) En jente i klasse sa dette til læreren, under muntlig krl/histore prøve (jeg hadde flaks, og kom opp med henne) "Jeg syns det er bra at Hitler drepte så mangen mennesker, ellers hadde det ikke vært plass til oss, her på jorda", hun strøk. Endret 28. mars 2006 av J@cob Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 LOL. Hva hadde det med KRL å gjøre? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 LOL. Hva hadde det med KRL å gjøre? 5824335[/snapback] Histore/KRL, glemte å ta med det Vi kom opp om jødedommen, og hollocaust. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 "Du er offisielt fritatt for verneplikt." -Sesjonsoffiseren min i dag :!: Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 J@cob: Viser hvor lite folk kan om slikt, og hvor dårlig det faktisk undervises i det. Selv synes jeg det er veldig interessant, og boken vår (Historie 10), dekket ikke østfronten, stillehavskrigen, eller ørkenkrigen i Nord-Afrika. Dessuten var det temmelig tyst om alt som hadde med holocaust å gjøre, det meste jeg vet har jeg lest i andre bøker og slikt. For å ikke komme off topic, kan jeg komme med en: "Om jeg får en sekser i matte i år, skal jeg sende læreren på hjernescanning" -Klassekamerat om hvilke karakterer han vil få. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 J@cob: Viser hvor lite folk kan om slikt, og hvor dårlig det faktisk undervises i det. Selv synes jeg det er veldig interessant, og boken vår (Historie 10), dekket ikke østfronten, stillehavskrigen, eller ørkenkrigen i Nord-Afrika. Dessuten var det temmelig tyst om alt som hadde med holocaust å gjøre, det meste jeg vet har jeg lest i andre bøker og slikt. For å ikke komme off topic, kan jeg komme med en: 5825366[/snapback] litt OT: Vi har fått ganske god undervisning i det faget, og alt som har med Andre Verdenskrig å gjøre, hun er bare litt... blåst? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 oh oh ei jente født i 89 sa: "HVA ER SESJON?" jeg holdt på å knekke i latter.. 5821381[/snapback] Hva er sesjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå