meankanin Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Er på jakt etter en ny telefon/pda til jobben. Trenger full nettilgang, akkurat som når jeg er hjemme. Bør jeg gå for en telefon med Windows CE? Trenger MSN, og å kunne logge meg på forum, og bruke krypterte sider som feks nettbank. Er det mulig? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Da tror jeg Qtek og I-mate mobilene er de du bør se etter. Eller en PDA Mobil fra HP og de gutta der. Det med nettbanker kan være et problem hvis nettbanken ikke har laget en spesial side nettopp for det. Skandiabanken har det. mobil.skandiabanken.no Men hvis det bare er for å surfe så får du Opera browsere til så å si alle symbian OS mobiler. Og da kan du velge mange flere mobiler. Både fra Nokia, Sony Ericsson og en del andre merker. Sjekk på opera sine sider for mobil browseren dems og hvilke mobiler de støtter. MSN klient kan du også laste ned til symbian OS mobiler. Så du har faktisk veldig mange mobiler å velge mellom. Et krav som kan begrense utvalget kan være Wlan. Da kan du jo surfe via trådløst nettverk når du er i nærheten av det. Det er ikke så mange mobiler som har det enda. Qtek og I-mate har noen. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå